صفحه اصلی > نقد و بررسی سریال : نقد و بررسی سریال ویلو (Willow)

نقد و بررسی سریال ویلو (Willow)

نقد و بررسی سریال ویلو (Willow)

کسی در سریال حضور دارد که من بشناسم؟

اغلب بازیگران سریال « Willow» از دسته بازیگران تازه کار تلویزیونی هستند. روبی کروز پیش از این در سریال « Mare of Easttown» بازی کرده بود. الی بمبر نیز از بازیگران سریال است که قبلا در سریال « The Serpent» او را دیده بودیم.

داستان سریال درباره چیست؟

این سریال داستان گروهی از قهرمانان را روایت می کند که قصد دارند سفر پر خطری را به مکانی ناشناخته آغاز کنند که خطرهای زیادی برایشان در پی دارد.

خالق سریال کیست؟

جاناتان کاسدان که پیش از این تجربه نویسندگی آثاری همچون « Solo: A Star Wars Story» را در کارنامه اش ثبت کرده است.

خلاصه منتقدانی که نظر مثبتی درباره سریال دارند:

کلینت ورثینگتون – راجر ایبرت (70): بازیگران سریال « Willow» چه به صورت گروهی و چه انفرادی، فرصت درخشش در سریال داشته اند. اما زمانی که سریال تمرکزش را از روی شخصیت های دوست داشتنی اش برداشته و به ماجراجویی می پردازد، تحرک سریال از بین می رود.

رابرت لوید -لس آنجلس تایمز (90): این سریال به مکان های بیشتر و جالب تر می رود، شخصیت پردازی ها را کامل تر می کند، داستانش کمتر قابل پیش بینی است و شوخی هایش هم تندتر شده است. فیلم به طور مبهمی طنز بود اما سریال دائماً بین کمدی و خشونت در حال تغییر رویه است. دنباله ها اغلب کمتر موفق می شوند اما « Willow» رویه متفاوتی پیش می گیرد.

جاشوا آلستون – ورایتی (80): از نقطه قوت سریال « Willow» می توان به نقش آفرینی بازیگرانش اشاره کرد که در میان آن ها، بازی وارویک دیویس توانسته سریال را به چیزی فراتر از ژانر فانتزی سوق دهد.

نقد و بررسی سریال ویلو (Willow)

خلاصه نظر منتقدانی که نظر منفی درباره سریال دارند:

دن فینبرگ – هالیوود ریپورتر (نمره 60): سریال « Willow» یک سرگرمی کاملا معمولی با ایده های بروز شده و جلوه های ویژه سرهم بندی شده است که می خواهد دل طرفداران این عنوان را به دست بیاورد. اما همانطور که موفقیت های سریال قابل توجه نیستند، در عین حال ضعف های سریال هم آزار دهنده نخواهند بد.

آلن سپینوال – رولینگ استونز (نمره 60): سریال « Willow» واقعا حس و حال عجیبی دارد چراکه به عنوان یک سریال نمی داند که چه چیزی می خواهد یا حتی مخاطب مورد نظرش چه کسانی هستند! در کل این سریال سرگرم کننده اما در عین حال فراز و فرود زیادی دارد.

ماریا ای گیتس – پلی لیست (نمره 25 ): در نهایت سریال « Willow» یک میراث توسعه نیافته است که حتی منبع اصلی اش را به نقطه شکست می رساند در حالی که هرگز به اوج سرگرمی اثر اصلی که یک حماسه فانتزی بود نمی رسد. با تقسیم کردن قصه به اپیزودهای خسته کننده و طولانی، سحر و جادو از پیکره اثر پاک شده و تنها جسید پوسیده ای باقی مانده است.

این سریال محصول کدام شبکه است؟

دیزنی پلاس

نقد و بررسی سریال ویلو (Willow)

عامل تأثیرگذار برای تماشای سریال؟

این سریال دنباله ای است بر سریالی با همین نام که در سال 1988 پخش شد. اگر سریال قبلی را به یاد داشته باشید احتمالاً داستان جدید را هم دنبال خواهید کرد.

 

این مطلب به‌صورت اختصاصی برای سایت ” مووی مگ ” به نگارش درآمده و برداشت از آن جز با ذکر دقیق منبع و اشاره به سایت مووی مگ، ممنوع بوده و شامل پیگرد قانونی می‌گردد.

به صفحه اینستاگرام مووی مگ بپیوندید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها