صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : کاهش شدید بینندگان «The Idol» پس از تماشای بدترین صحنه های جنسی!

کاهش شدید بینندگان «The Idol» پس از تماشای بدترین صحنه های جنسی!

The Idol

دومین اپیزود سریال بحث‌برانگیز «بت» (The Idol) با بازی «لیلی رز-دپ» و «ایبل «ویکند» تسفی» یکشنبه شب گذشته از اچ‌بی‌او و پلتفرم استریم مکس پخش شد. این اپیزود را ۸۰۰ هزار بیننده از شبکه کابلی اچ‌بی‌او و مکس دیدند در حالی که قسمت اول سریال ۹۱۳ هزار بیننده داشت.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، با این حال بینندگان قسمت اول پس از یک هفته افزایش پیدا کرده و به ۳.۶ میلیون رسیده‌اند. این رکورد سریال «بت» را بالاتر از قسمت اول «نیلوفر سفید» (The White Lotus) با ۳ میلیون بیننده در سال ۲۰۲۱ و قسمت اول «سرخوشی» (Euphoria) با ۳.۳ میلیون بیننده در سال ۲۰۱۹ قرار می‌دهد. سریال «سرخوشی» تا پایان فصل اول به میانگین ۶.۶ میلیون بیننده و «نیلوفر سفید» به ۹.۳ میلیون بیننده رسید.

«ویکند» در این سریال به نویسندگی «سم لوینسون» نقش یک رهبر فرقه مذهبی در لس‌آنجلس را بازی می‌کند که به یک ستاره در حال ظهور پاپ با بازی دپ برخورد می‌کند. «تروی سیوان»، «استیو زیسیس»، «ملانی لیبورد»، «الیزابت برکلی لورن»، «نیکو هیراگا»، «آن هیچ»، «جنی» رپر کره‌ای و یکی از اعضای «بلک‌پینک»، و «ریچل سنات» دیگر بازیگران این سریال خواهند بود.

بینندگان قسمت دوم «بت» از بازی دپ و «ویکند» در صحنه‌های جنسی و دیالوگ‌های آن‌ها انتقاد کرده‌اند. پیش از پخش سریال «رولینگ استون» از منابعی ناشناس نقل کرد که فیلمبرداری برای برخی عوامل مثل «شکنجه جنسی» بوده است.

یکی از بینندگان سریال در توییتر می‌نویسد: «پس از این [اپیزود] ویکند را هرگز مثل قبل نخواهم دید.» منتقد «ای‌وی کلاب» می‌گوید: «[این قسمت را] نوجوانی نوشته که حرف‌های ناشایست زیادی روی پلتفرم واتپد خوانده و آن را «تجربه جنسی» تصور کرده است.» منتقد مجله «جی‌کیو» می‌نویسد قسمت دوم سریال «بدترین صحنه جنسی تاریخ» را به تصویر کشیده است.

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رامین
رامین
10 ماه قبل

یه دروغه که اچ بی او برای بیننده بیشتر انجام داد
چون می دونست سریال از لحاظ هنری افتضاحه
دوقسمتشو دیدم اتفاقا صحنه های جنسیش هیچ اشمئزاز نبود اتفاقا خوب گرفته شده بود و اصلا شهوانی نبود