صفحه اصلی > دسته‌بندی نشده : دیزنی اولین بازیگر تراجنسیتی را به دنیای «جنگ ستارگان» می آورد

دیزنی اولین بازیگر تراجنسیتی را به دنیای «جنگ ستارگان» می آورد

Abigail-Thorn

اولین بازیگر تراجنسیتی دنیای «جنگ ستارگان» (Star Wars) دیزنی و لوکاس‌فیلم بر اساس چند گزارش قرار است در سریال «پیرو» (The Acolyte) معرفی شود. «ابیگیل ثورن» یوتیوبر بریتانیایی یک بازیگر تراجنسیتی است که بر اساس گزارش «دایرکت» برای نقشی کلیدی به این سریال ملحق خواهد شد.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، «پیرو» یک مجموعه تلویزیونی معمایی و تریلر است که مخاطبین را به کهکشانی از اسرار مرموز می‌برد و نیروهایی شیطانی را در آخرین روزهای دوران «جمهوری اعظم» (High Republic) را به تصویر می‌کشد. دیزنی+ این سریال را دسامبر سال ۲۰۲۰ معرفی و «آماندا استاینبرگ» بازیگر «نا-دوگانه» را برای یکی از نقش‌های اصلی انتخاب کرد.

دیزنی در سال ۲۰۲۲ بازیگر تراجنستی و نا-دوگانه «زوی تراکس» را برای سریال ابرقهرمانی «آیرون‌هارت» (Ironheart) برگزیده بود. این استودیو علاوه بر این «تالیسا گارسیا» دیگر بازیگر تراجنستی را برای سریال «ویلو» (Willow) که اخیراً پس از یک فصل کنسل شد انتخاب کرده است. انیمیشن «بنیادین» (Elemental) که به تازگی اکران شده و فروش زیادی در سراسر دنیا نداشته اولین شخصیت نا-دوگانه استودیوی پیکسار را معرفی کرده بود.

«لسلی هدلند» که «عروسک روسی» را در کارنامه دارد، پدیدآورنده، شورانر و تهیه‌کننده «پیرو» خواهد بود. «دفنی کین» بازیگر «نیروی اهریمنی او» (His Dark Material)، «ربکا هندرسون» بازیگر «جعل آنا» (Inventing Anna)، «چارلی بنت» بازیگر «عروسک روسی» (Russian Doll)، «دین-چارلز چپمن» بازیگر فیلم «۱۹۱۷» و «کری-آن ماس» بازیگر فیلم‌های «ماتریکس» (The Matrix) دیگر بازیگران سریال خواهند بود.

«کتلین کندی» در سال ۲۰۱۲ وقتی «جرج لوکاس» لوکاس‌فیلم را با قراردادی ۴ میلیارد دلاری به دیزنی فروخت مدیر کمپانی شد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
7 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فاطمه
فاطمه
9 ماه قبل

به جای این مسخره‌بازی‌ها یکم رو فیلمنامه فیلم‌هاشون کار کنند بد نیست. این سه‌گانه آخری جنگ ستارگان انقدر فاجعه است که خدا می‌دونه. تمام طرفدار‌های جنگ ستارگان از جمله خودم از این سه‌گانه متنفر هستند. یک نفر هم ندیدم که از این سه‌گانه آخری خوشش بیاد. حالا به جای اینکه دیزنی بیاد ببینه مشکل از کجاهستش میاد بازیگر تراجنسیتی استخدام می‌کنه😐😐😐 الان همه مشکلات حل شد. واقعا خوشحالم که دیزنی داره ورشکست می‌شه. به جای اینکه به نظر طرفدارها اهمیت بده فقط چسبیده به اینکه چطوری این ایدئولوژی چپ‌ها رو تو فیلم‌ها بچپونه و به خورد مخاطب بدبخت بده.

حمیدرضا
حمیدرضا
9 ماه قبل
پاسخ به  فاطمه

خوشحالیتو به گور میبری دیزنی هیچوقت برشکست نمیشه🙂

Nima
Nima
9 ماه قبل

خیلی عجیب و جالبه که یه کامیونیتی بزرگ از طرفداران ناراضی جنگ ستارگان هستن که یه خواسته هایی رو سالهاست دارن مطرح میکنن ولی دیزنی و لوکاس فیلم انگار نه تنها اهمیتی بهشون نمی‌ده بلکه عمدا یه حرکاتی میزنه که بیشتر لجشونو دربیاره!

احسان
احسان
9 ماه قبل
پاسخ به  Nima

رسانه کار درستو انجام میده،نژادپرستی تو این دنیا دیگه جایی نداره،همه با هم قراره با صلح و آرامش کنار هم زندگی کنیم مسلمون،مسیحی،سیاه پوست،سفید پوست،تراجنسیتی،آفریقایی،امریکایی،اروپایی،شرق و غرب و شمال جنوب همه انسانیم و قابل احترام

Nima
Nima
9 ماه قبل
پاسخ به  احسان

می‌دونم ولی خب یه جریان بزرگی از طرفداران جنگ ستارگان میگن سیاست هویتی تو فیلم ها نمی‌خوایم و اگه باشه تحریم میکنیم. بخشی از اینها این موضوع نان-باینری رو همون قدر به رسمیت نمی‌شناسن که ایرانی ها همجنسگرایی رو!
من موضعی در رابطه با این مسائل ندارم فقط این لجبازی دو طرف چون این قضیه رو دنبال کردم برام جالبه.

حمیدرضا
حمیدرضا
9 ماه قبل
پاسخ به  Nima

من به عنوان یکی از طرفداران پرو پا قرص star wars با این قضیه مشکلی ندارم فقط بازی طرف برام مهمه،تراجنسیتی یا رنگین پوست بودن هرکسی به خودش ربط داره من کی باشم بخوام هویت کسی رو زیر سوال ببرم یا تصمیم بگیرم کسی باشه یا نباشه، اگه بازیش ضعیف باشه ازش انتقاد میکنم ولی هویتش به من ربطی نداره

Nima
Nima
9 ماه قبل
پاسخ به  حمیدرضا

من مخالفتی با حرفای شما ندارم. طرفدارن جنگ ستارگان یه بخشی ازشون مثل شما فکر میکنن میگن سیاست های برابری طلبانه دیزنی یا درسته یا اگه غلط باشه هم ما برامون اهمیت نداره، فیلم رو نقد می‌کنیم نه حواشی رو. یه گروه دیگه هم مثل کاربر فاطمه هستن که اینها به fandom menace مشهور هستن. میگن دیزنی جنگ ستارگان رو نابود کرده و جای داستان‌گویی قوی رو سیاست های هویتی چپ به اصطلاح woke گرفته و اینها شخصیت های زن و رنگین پوست و LGBTQ رو دارن سپر میکنن که کسی نتونه انتقاد کنه. من حالا چون خودم از جنگ ستارگان فقط سه گانه اورژینال رو خوشم اومد و نه از سه گانه پیش‌درآمد که این سالها محبوب fandom menace شده خوشم میاد و نه از تولیدات دیزنی (دو فصل اول مندلورین البته بد نبود) اینجا براساس دیسلایک ها ظاهراً به گناه بزرگ بی طرفی متهم شدم!