صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : جیمز کامرون ساخت دنباله فیلم «Alita» را تایید کرد

جیمز کامرون ساخت دنباله فیلم «Alita» را تایید کرد

آلیتا

فیلم «آلیتا: فرشته نبرد» (Alita: Battle Angel) در سال ۲۰۱۹ با استقبال هواداران مواجه شد اما از آن زمان تاکنون سازندگان به صورت رسمی تولید قسمت دوم را تأیید نکرده بودند. «جیمز کامرون» که یکی از تهیه‌کنندگان فیلم است در مصاحبه با «فوربز» می‌گوید دنباله‌های بیشتری در راهند.

«جان لاندو» دیگر تهیه‌کننده فیلم و «رابرت رودریگز» پیش‌تر گفته بودند که امیدوارند دنباله‌های بیشتری برای «فرشته نبرد» ساخته شود. اما این اولین بار است که کامرون تأیید می‌کند نه یک دنباله بلکه چند دنباله دیگر در دست ساخت است.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، کامرون در این مصاحبه فاش می‌کند که ملکی در ساحل گاویوتای کالیفرنیا را با قیمت ۳۳ میلیون دلار به فروش گذاشته است. او در بخشی دیگر از پروژه‌های آینده خود می‌گوید: «و در مورد «آواتار» (Avatar)، با ولینگتون در لس‌آنجلس همکاری می‌کنم. و در مورد فیلم‌های جدید «آلیتا: فرشته نبرد» در آستین کار خواهم کرد، بنابراین دیگر [سکونت در آن خانه] برای ما منطقی نبود.»

این فیلمساز علاوه بر چندگانه «آلیتا»، باید قسمت‌های سوم تا پنجم «آواتار» را اگر نه به عنوان کارگردان دست کم در مقام تهیه‌کننده فیلمبرداری کند. او پیش‌تر به «امپایر» گفته بود ممکن است قسمت‌های چهارم و پنجم را کارگردانی نکند: «فیلم‌های «آواتار» به شکلی همه وقت و توجه شما را می‌گیرد. پروژه‌های دیگری هم دارم که هیجان‌انگیزند. فکر می‌کنم عاقبت با گذر زمان – نمی‌دانم پس از سه فیلم یا چهار فیلم – بخواهم سکان هدایت را به کارگردانی بسپارم که به او اعتماد دارم، تا بتوانم به سراغ کارهای دیگری بروم که به آن‌ها هم علاقه‌مندم. شاید هم نروم. نمی‌دانم.»

رودریگز ژانویه سال ۲۰۲۱ به «فوربز» گفته بود به تولید دنباله «آلیتا» امیدوار است: «می‌دانم که مردم دوست دارند قسمت دیگری را ببینند، و من هم بسیار دوست دارم یک قسمت دیگر بسازم. در مورد اینکه چگونه ساخته خواهد شد، فکر می‌کنم که شبکه‌های استریم ویدیو فرصت‌های زیادی از جمله تولید دنباله‌ها را فراهم کرده‌اند. یک مفهوم از پیش فروخته شده است، از پیش مخاطب خودش را پیدا کرده و آن‌ها مشتاق دیدنش هستند، و از طرف دیگری به ساده‌ترین شکل ممکن به دستشان می‌رسد. بنابراین، فکر بدی نیست.»

کامرون در ابتدا قصد داشت «آلیتا: فرشته نبرد» را خودش کارگردانی کند اما در نهایت ترجیح داد بر روی دنباله‌های «آواتار» تمرکز کند. «آلیتا» از یک مانگای سایبرپانکی اثر «یوکیتو کیشیرو» اقتباس شد و «رزا سالازار» نقش اصلی آن را بازی کرد. «ماهرشالا علی»، «کریستف والتز» و «جنیفر کانلی» بازیگران نقش‌های مکمل این فیلم‌اند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
hoseinn96
hoseinn96
9 ماه قبل

الیتا عالی بود.نمیدونم چرا زودتر نمیسازن ادامشو.هرکی ندیدع برع ببینه