صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : احتمال حضور هنری کویل در «Captain America 4»

احتمال حضور هنری کویل در «Captain America 4»

هنری کاویل کاپیتان آمریکا 4

استودیوی مارول به‌رغم چند شکست تجاری با فیلم‌هایی چون «مرد مورچه‌ای ۳» (Ant-Man 3) و سریال «حمله سری» (Secret Invasion) همچنان تمایل دارد ستارگان بزرگ سینما و تلویزیون را به «دنیای سینمایی مارول» بکشاند. یکی از این ستارگان که شایعه همکاری او با مارول از چند سال پیش شنیده می‌شود «هنری کویل» است که به تازگی در فصل پایانی «ویچر» (The Witcher) دیده شده. بازیگر سابق «سوپرمن» (Superman) دست کم تا چند سال آینده در دنیای سینمایی دی‌سی جایی ندارد اما یکی از گزینه‌های بازی در نقش «جیمز باند» است.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، «اسپورتسکیدا» اخیراً گزارش داده است که کویل در فیلم «کاپیتان آمریکا: دنیای قشنگ نو» (Captain America: Brave New World) مقابل «آنتونی مکی» و «هریسون فورد» نقش «کاپیتان بریتانیا» یا «برایان برداک» را بازی خواهد کرد.

کویل دو سال پیش در مصاحبه با «هالیوود ریپورتر» به این شایعه واکنش نشان داده و گفته بود:‌ «من هم اینترنت دارم و شایعه‌هایی در مورد «کاپیتان بریتانیا» شنیده‌ام، و بازی در نسخه امروزی این شخصیت بسیار لذت‌بخش خواهد بود – همان‌گونه که «کاپیتان آمریکا» را امروزی کردند. خصوصیت لذت‌بخشی دارد و بازی در نقش شخصیت بریتانیایی را بسیار دوست دارم.»

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سالار
سالار
8 ماه قبل

حاجی بی خیال،به اموال dc چیکار دارید آخه؟با داشته های خودتون فیلم بسازید.

محمد جواد
محمد جواد
8 ماه قبل

واقعا سینمای ابرقهرمانی خیلی چرت شده
من اگه قراربود یه پولی روی ساخت فیلم سرمایه گذاری کنم مطمعنن با هزینه کردنش برای یه فیلم ابرقهرمانی دیگه دور نمی ریختمش