صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : آیا جیمی فالون هم به پایان خط می رسد؟ / گزارش بد رفتاری این مجری در پشت صحنه

آیا جیمی فالون هم به پایان خط می رسد؟ / گزارش بد رفتاری این مجری در پشت صحنه

54545ges 1252309359 jpg 80

بعضی از کارمندان سابق و فعلی «نمایش امشب با جیمی فالن» (The Tonight Show Starring Jimmy Fallon) از فضای کاری «مسموم» این برنامه گفته‌اند.

در گزارشی که «رولینگ استون» منتشر کرده، ۱۴ عضو سابق این برنامه و دو کارمند فعلی تجارب خود در همکاری با فالن و شبکه ان‌بی‌سی را شرح داده‌اند. آن‌ها مدعی شده‌اند که به سبب اخلاق غیرقابل‌پیش‌بینی فالن ۴۸ ساله و فضای پرهرج‌ومرج فیلمبرداری در یک «حالت دائمی ترس» به سر می‌برده‌اند.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، فالن از سال ۲۰۱۴ مجری این برنامه شد و از آن زمان تاکنون مهمانانی چون «آریانا گرانده»، «جاستین تیمبرلیک» و «دونالد ترامپ» را دعوت کرده است.

هفت عضو سابق این برنامه می‌گویند سلامت روان آن‌ها از این تجربه تأثیر پذیرفته است. برخی دیگر به «رولینگ استون» می‌گویند در نتیجه مزاج «متلون» مجری دچار کابوس‌های شبانه، و در سه مورد فکر خودکشی شده‌اند.

در طول نه سال پخش این برنامه هر سال شورانر جدیدی به گروه اضافه شده است. یکی از کارمندان سابق فالن می‌گوید: «هیچ‌کس به جیمی «نه» نمی‌گفت. همه با احتیاط قدم برمی‌داشتند، به ویژه شورانرها. هرگز نمی‌دانستید با کدام جیمی روبرو خواهید شد و چه زمانی می‌خواهد اوقات تلخی کند. ببینید چند شورانر به سرعت از برنامه خارج شده‌اند. می‌دانیم که زیاد دوام نداشتند.»

کارمند دیگری درباره تأثیرات جسمانی این تجربه می‌گوید. در بخشی از گزارش می‌آید: «چهار کارمند دیگر می‌گویند به خاطر تجاربشان به مشاور مراجعه کرده‌اند.»

علاوه بر این منابع نشریه می‌گویند در این برنامه اغلب شنیده می‌شده است که افراد به شوخی از تمایل خود به خودکشی می‌گفته‌اند و رختکن مهمانان را «اتاق گریه» می‌نامیده‌اند چرا که در آن فضا می‌توانسته‌اند خودشان را آرام کنند: «اگر جیمی بد اخلاق بود روز همه به گند کشیده می‌شد.»

در بخش دیگری از گزارش یکی از کارمندان ادعا می‌کند که فالن در یک جلسه تمرین به ظاهر مست حضور پیدا کرده و جملاتش را به یاد نمی‌آورده است: «فکر کردم: «این می‌تواند به معنای پایان برنامه باشد.»

به دنبال مطرح شدن این اتهامات، فالن پنجشنبه شب با برگزاری یک جلسه مجازی در پلتفرم «زوم» با کارمندانش عذرخواهی کرد: «شرم‌آور است و احساس خیلی بدی دارم. متأسفم اگر باعث شرمندگی شما و خانواده یا دوستانتان شدم. به حدی احساس بدی دارم که حتی نمی‌توانم بیانش کنم. دوست دارم این برنامه لذت‌بخش باشد، باید همه را در بر بگیرد و باید لذت‌بخش باشد، باید بهترین سریال با بهترین آدم‌ها باشد.»

اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جویی تریبیانی
جویی تریبیانی
7 ماه قبل

سلام مووی مگ،
کامنتم بی ربط هست!
لطفا بخش آخر هفته چی ببینیم رو فعال کنین.
من طرفدارش بودم و کمک می کرد بدونم آخر هفته چی ببینم.
اگر تو این بخش می شد فیلم پیشنهادی کاربران هم باشه خیلی خوب بود…
دوستان فیلم بین هم نظر بدن که چه فیلمی خوبه برای دیدن..

ممنونم

محمد جواد
محمد جواد
7 ماه قبل

تو بازار شلوغ تلویزیون آمریکا اگه نتونی به روز و جذاب تر از بقیه باشی له میشی و میفرستن به قبرستون تاریخ پس برای همین منطقی میاد که همه کارگردان ها و صاحبان برنامه های تلویزیونی آمریکا انقدر وسواس داشته باشن و سخت بگیرن
صدا و سیما ایران نیست که یه ملت به مجری هایی که میاری فحش و ناسزا بگن اما تو بازم باهاشون شبی بالای پنجاه میلیون قرارداد ببندی