صفحه اصلی > نقد و بررسی سریال : نقد و بررسی سریال هفت

نقد و بررسی سریال هفت

هفت

کسی در سریال «هفت» حضور دارد که من بشناسم؟

سریال «هفت» بازیگران مشهور فراوانی دارد که از جمله آن ها، رضا کیانیان، نیکی کریمی، هانیه توسلی، پانته آ بهرام، امیر جعفری، بابک حمیدیان، مینا ساداتی و نازنین بیاتی هستند.

داستان سریال درباره چیست؟

گروهی از جوانان در یک کمپ با یکدیگر آشنا شده و تبدیل به دوستانی صمیمی می شوند. اما یک اتفاق باعث می شود که مسیر زندگی آن ها تغییر کند و…

خالق سریال کیست؟

کیارش اسدی زاده که به صورت همزمان سریال دیگری به نام «دفتر یادداشت» را در پلتفرم فیلمنت در حال پخش دارد.

هفت

نکات مثبت سریال؟

مثل دیگر ساخته پلتفرم تماشاخونه، سریال «هفت» هم در تمامی بخش ها ضعیف است و خیلی سخت است که بتوان ویژگی برجسته ای در آن یافت که از آن به عنوان نقطه قوت قابل اهمیت یاد کرد.

نکات منفی سریال؟

سریال سعی دارد تا فضایی شبیه به آثار غربی خلق کند اما در عین حال، با مولفه های فرهنگ شرقی داستان را جلو برده! این تلفیق منجر به خلق سکانس هایی شده که نه غربی و نه شرقی هستند و به طور خلاصه، هیچ هویتی ندارند!

مدت زمان مفید سریال در هر اپیزود چیزی نزدیک به 16 دقیقه است!

شخصیت پردازی ها در سریال «هفت» نیز دچار مشکل است و آدم های قصه صرفاً باحال هستند و دیگر هیچ!

دیالوگ ها در سریال «هفت» نخ نما و کلیشه ای است. دیالوگ هایی که قرار است حس جوان پسند بودن را به تماشاگر بدهد اما نتیجه عکس حاصل شده است!

نقد و بررسی ویدئویی سریال «هفت»

این سریال محصول کدام شبکه است؟

تماشاخونه

عامل تأثیرگذار برای تماشای سریال؟

بازیگران مشهور پرتعداد سریال

حرف آخر:

«هفت» با اشکلات متعدد منتشر شده است. سریالی که هویت مشخصی ندارد و شخصیت پردازی ضعیف در آن باعث می شود که تماشاگران ارتباط چندانی با آدم های قصه برقرار نکنند. ساخته قبلی پلتفرم «تماشاخونه» یعنی «پدر گواردیولا» علی رغم حضور ستارگان پرتعداد، نتوانست مخاطب چندانی جذب کند. باید دید که آیا ستارگان پرتعداد «هفت» خواهند توانست این طلسم را بشکنند و این سریال را، علی رغم تمام ضعف هایش، به یک سریال محبوب تبدیل کنند یا خیر.

 

منتقد: میثم کریمی

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فرشید
فرشید
3 ماه قبل

واقعا افتضاح ترین سریالی بود که دیدم البته ۴ قسمت دیدم اونم ۵ دقیقه خوب نداشت حداقل بازیگرای گروه ۷ رو ادمهای ورزیده و ورزشکار میزاشتین که بتونن واقعیی سکانسهای اکشن کار کنن نه مثل این نا بازیگر ها مصنوعی تورو خدا دیگه این سبک فیلم نساز خواهشا 😂😂😂

ناشناس
ناشناس
3 ماه قبل

ضعف های داشته سکانس ها رو درست انتخاب نکردن که درکدام قسمت بزارن فیلمنامه داستان خوبی داشته اما به خوبی ساخته نشده وگرنه مشکل از دوستان نیست مشکل از نحوه شکل گیر قسمت های هفت