صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : امبر هرد: از هواداران متشکرم که باعث شدند به Aquaman 2 بازگردم

امبر هرد: از هواداران متشکرم که باعث شدند به Aquaman 2 بازگردم

امبر هرد - Aquaman 2

«امبر هرد» در شبکه‌های اجتماعی از «حمایت» هواداران که منجر به بازگشتش به Aquaman 2 شد، قدردانی کرد. او با انتشار تصویری از پشت صحنه «آکوامن و قلمرو گمشده» (Aquaman and the Lost Kingdom) از هوادارانی قدردانی کرد که از بازگشت او در نقش «مرا» پس از شکست حقوقی از همسر سابقش «جانی دپ» حمایت کرده بودند. هرد در طول دادگاه ویرجینیا گفته بود که برادران وارنر پس از ثبت شکایت دپ تمایل داشته نقش او را در «آکوامن ۲» حذف کند.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، هرد در اینستاگرام می‌نویسد: «از همه هوادارانم به خاطر حمایت گسترده و ابراز علاقه به بازگشت مرا [در «Aquaman 2»] قدردانی می‌کنم. بسیار متشکرم.»

این بازیگر ۳۷ ساله در تور مطبوعاتی «Aquaman 2» مشارکت نکرد و برادران وارنر حتی تصمیم گرفت برای این فیلم مراسم افتتاحیه و فرش قرمز برگزار نکند. هرد در این فیلم فقط ۱۱ جمله به زبان می‌آورد و حدود ۲۰ دقیقه مقابل دوربین دیده می‌شود.

«آکوامن ۲» ۲۰ دسامبر در سینماهای سراسر دنیا اکران شد و بیش از ۲۷۰ میلیون دلار فروخت. این در حالی است که قسمت اول فیلم در سال ۲۰۱۸ از فروش ۱ میلیارد دلاری در سراسر دنیا گذر کرده بود.

«جیمز وان» به «اینترتینمنت ویکلی» گفته بود که دنباله «آکوامن»‌ هرگز قرار نبوده روی رابطه «مرا» و «آکوامن» تمرکز کند و در عوض به تقابل «آکوامن» و برادرش «اورم» با بازی «پاتریک ویلسون» می‌پردازد:‌ «بنابراین قسمت اول یک فیلم رمنس اکشن-ماجراجویی بود و قسمت دوم یک برومنس اکشن-ماجراجویی.»

«ورایتی» پیش‌تر گزارش داده بود که نامه‌نگاری «ایلان ماسک»، دوست پسر سابق هرد باعث شده او از «Aquaman 2» اخراج نشود. یکی از منابع نشریه می‌گوید ماسک به واسطه یکی از وکلایش نامه‌ای می‌نویسد و تهدید می‌کند که برادران وارنر را «به آتش» می‌کشد اگر هرد برای دنباله بازگردانده نشود. یادداشت‌های دکتر «دان هیوز» تراپیست هرد که پس از دادگاه منتشر شد نیز نشان می‌دهد که «جیسون موموآ» تمایل داشته هرد از فیلم اخراج شود.

اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
FFFF
FFFF
3 ماه قبل

هن؟؟!!

امیر
امیر
3 ماه قبل

کودوم کودنی دیگه هوادار زنیه که میره مدفوع میکنه رو تخت! خاک دو عالم بر سرت زنیکه ی چندش

فرزاد
فرزاد
3 ماه قبل
پاسخ به  امیر

بدبخت ‘جانی’ چی کشید از دست این!!!!!!!!!