صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : پس از شکست قسمت اول، ساخت «Eternals 2» منتفی شد

پس از شکست قسمت اول، ساخت «Eternals 2» منتفی شد

Eternals 2

استودیوی مارول بنا بر یک گزارش غیررسمی تولید قسمت دوم «جاودانگان» (Eternals) را لغو کرده است. قسمت اول این فیلم به کارگردانی «کلوئی ژائو» برنده اسکار ۴۰۲ میلیون دلار فروش کرد اما با نقدهای مثبتی روبرو نشد. «جاودانگان» اولین عنوان «دنیای سینمایی مارول» بود که از «راتن تومیتوز» برچسب «راتن» یا «فاسد» دریافت کرد.

«دنیل ریکتمن» گزارش داده است که «Eternals 2» در دست ساخت نیست هرچند «کوین فایگی» مدیر استودیوی مارول تمایل دارد این دنباله تولید شود. «باب آیگر» مدیر عامل دیزنی با این حال مخالفت کرده و می‌گوید شکست تجاری آن تضمین شده است.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، مارول در چند سال گذشته با «کاپیتان مارول ۲» (The Marvels) و «مرد-مورچه‌ای ۳» (Ant-Man 3) شکست‌های تجاری متعددی را تجربه کرده و به نظر می‌رسد که بر اساس این ادعا احتمال تولید قسمت چهارم «مرد-مورچه‌ای» یا «کاپیتان مارول ۳» به صفر رسیده باشد.

با این حال احتمال ظاهر شدن شخصیت‌های «جاودانگان» در پروژه‌های دیگر «دنیای سینمایی مارول» وجود دارد. «پتن اسوالت» در سال ۲۰۲۲ گفته بود که دنباله «جاودانگان» با ژائو روی صندلی کارگردانی در دست ساخت است. «هری استایلز» در قسمت اول نقش برای اولین بار نقش «اروس» یا «استارفاکس» را بازی کرده بود.

در «جاودانان» مارول «جما چان» در نقش «سرسی»، «کمیل نانجیانی» در نقش «کینگو»،‌ «لورن ریدلاف» در نقش «ماکاری»، «برایان تایری هنری» در نقش «فاستوس»، «سلما هایک» در نقش «ایجک»، «لیا مک‌هیو» در نقش «اسپریت»، «دان لی» در نقش «گیلگامش»، «بری کیوگان» در نقش «درویگ»، و «انجلینا جولی»‌ در نقش «تنا»، «ریچارد مدن» در نقش «دین ویتمن» و «کیت هرینگتن» در نقش «ایکاریس» را بازی کردند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
محمد
محمد
1 ماه قبل

Fff پماد سوزش قوی

FFFF
FFFF
1 ماه قبل

این مهم نیست، چیزی که مهمه منتفی شدن دیسکورس فسیلبازی (رایش چهارم هم میشه بهش گفت) با تحقیر وحشتناک رهبرشون:
Herr Marty, The Overrated
از طریق باختن در شب اسکار به کسی که عمده مردم هنوز بخاطر آثارش در ژانر ابرقهرمانی میشناسن و جامعه فسیلباز سالها خودش رو به آب و آتیش زد تا علیه‌ش نفرت پراکنی کنه، هست!
وگرنه مارول که برای من و امثال من از زمان اندگیم تموم شد و NWH و guardians 3 و لوکی هم که صرفا یکسری Bonus Event بودند!!

خفاش شب
خفاش شب
1 ماه قبل

طنز ماجرا اینجاست که این فیلم قرار بود نسبت به فیلم های دیگر مارول هنری یا ارتسی باشه و در جشنواره های بین المللی برای مارول افتخار کسب کنه🤣

رامین
رامین
1 ماه قبل

شادباش به مارول برای اینکه ثابت کرد
وقتی مغزت چرک کنه
پول هم چرک کف دست میشه
افتضاح کاری پشت سر هم .
واقعا به چه دردی میخورن آیگر و فایگی و فکرای فرمان بده.
Monkey business راه انداختن(میمون بازی خودمون)