صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : سیدنی سویینی: شکست «Madame Web» به من ربطی ندارد / من فقط بازیگر بودم!

سیدنی سویینی: شکست «Madame Web» به من ربطی ندارد / من فقط بازیگر بودم!

سیدنی سویینی,

«سیدنی سویینی» که فیلم «معصوم» (Immaculate) را در جشنواره «جنوب از جنوب غربی» (SXSW) دارد، می‌گوید نگران شکست تجاری فیلم «مادام وب» (Madame Web) سونی و مارول نیست. او جدا از این دو فیلم در کمدی رمانتیک «هر کسی به جز تو» (Anyone But You) مقابل «گلن پاول» دیده شده که در سراسر دنیا ۲۰۰ میلیون دلار فروخته است.

سویینی در مصاحبه با «لس‌آنجلس تایمز» می‌گوید: «من فقط به عنوان بازیگر استخدام شدم، بنابراین با هرچه که قرار بود اتفاق بیفتد همراهی می‌کردم.»

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، او در «مادام وب» نقش «جولیا کورن‌وال» را بازی می‌کند که نسخه‌ای از «زن-عنکبوتی» است. این فیلم ابرقهرمانی با بودجه دست کم ۸۰ میلیون دلاری ساخته شد اما در تمامی بازارهای جهانی کمتر از ۹۷ میلیون دلار فروش کرد. از سوی دیگر منتقدین به «مادام وب» روی خوش نشان ندادند تا امتیاز ۱۲ درصد «راتن تومیتوز» برای آن ثبت شود.

سویینی در برنامه «اس‌ان‌ال» (Saturday Night Live) با شکست تجاری این فیلم شوخی کرد و گفت: «بدون شک من را در «مادام وب» ندیده‌اید.»

«جیمی کیمل» مجری مراسم اسکار این هفته نیز شوخی دیگری با شکست این فیلم کرد: «امشب پر از استعدادهای بزرگ و ظرفیت‌های آشکار نشده است، اما «مادام وب» هم این‌گونه بود.»

«داکوتا جانسون» دیگر بازیگر فیلم پیش‌تر به «باسل» گفته بود از واکنش‌های منفی غافلگیر نشده و برای «مراقبت» از خودش «مادام وب» را نمی‌بیند: «بدون شک بازی در آن فیلم برای من یک تجربه شد. هرگز در چنین فیلمی بازی نکرده بودم. احتمالاً دیگر هرگز در چنین فیلمی بازی نکنم چون در آن دنیا منطقی به نظر نمی‌رسم. و حالا این را می‌دانم.»

«مادام وب» همچنان در سالن‌های سینمای آمریکا در حال اکران است. نمایش «معصوم» ۲۲ مارس آغاز خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی
علی
1 ماه قبل

دوتا بازیگر درپیت

محمد جواد
محمد جواد
1 ماه قبل

دیگه از جمعیت هول سینما که امثال این درو دافای سانتی مانتال رو پرفروش میکنن بدم میاد
سیدنی کیه؟ داکوتا کیه؟
به من اندکی مارگارت رابی و مریل استریپ بدهید

...
...
1 ماه قبل
پاسخ به  محمد جواد

بعد هاروی واینستین از رفیقش مریل استریپ خبری نیست ، ناپدید شده بانو