صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : سیلوستر استالونه به رفتار ناشایست متهم شد / دختران زیبا را اطرافم بیاورید!

سیلوستر استالونه به رفتار ناشایست متهم شد / دختران زیبا را اطرافم بیاورید!

سیلوستر استالونه

سیلوستر استالونه، بازیگر مشهور هالیوود به بد رفتاری با عوامل پشت صحنه سریال پادشاه تولسا (Tulsa King) متهم شد.

یک کمپانی کستینگ به نام « رز لاک کستینگ» که وظیفه استخدام بازیگران بالاتر از 18 سال را برای فصل دوم این کمپانی برعهده داشت، اعلام کرده که استالونه و یک کارگردان، برخی از عوامل را با الفاظ توهین آمیز مورد خطاب قرار داده است. این کمپانی اعلام کرده که یکی از افرادی که مورد توهین قرار گرفته، روح و روانش جریحه دار شده است.

این کمپانی گفته که استالونه از الفاظی مانند «زشت» و «آن مرد چاقی که عصا به دست دارد» برای خطاب افراد استفاده کرده است.این کمپانی همچنین اعلام کرده که استالونه در خصوص جذب بازیگران گفته بود:« دختران جوان و زیبا را دور من جمع کنید!»

با این حال، کریگ زیسک، تهیه کننده و کارگردان سریال در واکنش به ادعای مطرح شده اعلام کرده که هیچ توهینی به بازیگران این مجموعه نشده و تنها مشکل این جا بود که این کمپانی بازیگران سالخورده تری را برای سریال استخدام کرده بود در حالی که به وضوح از آن ها خواسته شده بود بازیگران بیست الی سی ساله را جذب کنند.

وی در نهایت اعلام کرده که جنیفر لاوین، همسر سیلوستر استالونه در طول فیلمبرداری در کنار این بازیگر حضور داشته و استالونه هم هرگز اعلام نکرده که دختران جوان و زیبا را استخدام کنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها