صفحه اصلی > زرین سینمایی هفته : از صحبت های رخشان بنی اعتماد در جشنواره فیلم ونیز تا خاک بر سر ریختن مجری مشهور تلویزیون! / زرین سینمایی هفته ( شماره 46 )

از صحبت های رخشان بنی اعتماد در جشنواره فیلم ونیز تا خاک بر سر ریختن مجری مشهور تلویزیون! / زرین سینمایی هفته ( شماره 46 )

428000 13321

 

Zarinاولین لوح زرین هفته را به سرکار خانم رخشان بنی اعتماد تقدیم می کنیم که در نشست خبری نمایش فیلمش به نام « قصه ها » در جشنواره فیلم ونیز گفت : « شرایط اقتصادی در ایران بحرانی است که ناشی از وضع تحریم‌های اقتصادی است و در واقع مردم ایران تاوان این تحریم‌ها را می‌پردازند. با ساخت این فیلم می‌خواهم نشان دهم تحریم‌های غرب به دلیل فعالیت‌های هسته‌ای ایران چه آثار سویی بر زندگی مردم عادی در ایران گذاشته‌ است.

وی در ادامه افزود: بچه‌هایی که مبتلا به بیماری‌هایی چون سرطان و ام اس هستند، از عوارض این تحریم‌ها رنج می‌برند. من دوست دارم این تحریم‌ها رفع شود و کسی باید پاسخگوی مردم ایران باشد.

ما هم اینجا ضمن تایید حرف های ایشان عرض می کنیم که حرف حساب جواب ندارد و یک لوح زرین خیلی تر و تمیز هم تقدیم ایشان میکنیم و امیدواریم که همیشه مانند زمانی که بر روی فرش قرمز با حبیب رضایی و پیمان معادی از خنده ریسه می رفتند، شاد باشند!

IMG10494145

Zarinدومین لوح زرین را هم می خواهیم تقدیم زوج خوشبخت هالیوود یعنی آنجلینا جولی و برد پیت کنیم که به سلامتی بعد از نزدیک به یک دهه دوستی بالاخره خانه بخت رفتند و زندگی مشترکشان را رسما با ازدواجشان آغاز کردند!

ما هم اینجا اعلام می کنیم که اصلا خیلی خوشحالیم که این زوج با هم ازدواج کردند و اتفاقا بچه هایشان هم در این مراسم حلقه های ازدواج پدر و مادرشان را برایشان آوردند تا اونها رو رسما زن و شوهر اعلام کنند.

ما که بخیل نیستیم. یک لوح زرین ناقابل هم هدیه عروسی خانم و آقای پیت از جانب سایت مووی مگ خواهد بود و امیدواریم که به پای هم پیر بشن و سفید بخت شوند!

10423662 705040899571432 4343669841981046380 n

68466اولین تمشک زرین این هفته را به پیشکسوت ترین گزینه این بخش از سایت مووی مگ یعنی فرج الله سلحشور تقدیم می کنیم که به تازگی یک مصاحبه جدید انجام داده اند و حرف های تازه ای در باب دیگران و ساخت سریال حضرت موسی ( ع ) روا داشته اند.

کاری به حرف های تکراری آقای سلحشور در ارائه آمار و ارقام های عجیب درباره تماشاگران سریال هایش نداریم اما در بخشی از این مصاحبه آقای سلحشور عنوان کرده اند که : « مدینه بعضی‌ها اسکار بود و صراط آن‌ها فرش قرمز است و به دنبال آن هدایت می‌شوند.»

از همینجا می خواهیم به آقای سلحشور اعلام کنیم که گرفتن اسکار خیلی هم چیز بدی نیستا ! آدم اسکار می گیرد و به شهرت می رسد و برای کشورش هم افتخار آفرین می شود و یک دنیا هم برای سینمای اسکار گرفته می ایستند و تشویقش می کنند. ما اینجا فکر میکنیم که اسکار خیلی خوب هست آقای سلحشور! شما بهتر هست حواستان به فیلمنامه تان باشد که یک وقت خدایی ناکرده یک شاکی درباره اش پیدا نشود!

ima33421111111113

68466دومین تمشک زرین این هفته را تقدیم علی ضیاء مجری صدا و سیما می کنیم که خودش هم نمی داند می خواهد چکار کند و سردرگم هست!

قضیه از این قرار هست که آقای ضیاء تصمیم می گیرد به چالش سطل آب یخ پاسخ مثبت دهد و آن را انجام هم می دهد اما مدتی بعد میاد و میگه که اشتباه کرده و می خواد خاک بر سر خودش بریزه تا همدردی کنه با کودکان مظلوم فلسطینی.

ما در اینجا حمایت قاطع خودمان را از کودکان و خانواده های مظلوم فلسطینی اعلام میکنیم اما آخه آقای ضیاء این چه کاری هست برادر! قاطی کردن مسائل به هم چه مزیتی می تونه داشته باشه به جز اینکه شما احیانا می خواهید دل عده ای را بدست بیاورید و مجبورید که به این شکل این کارها رو انجام دهید؟ کودکان غزه بدون شک نیازمند توجه و کمک هستند اما با این وضعیتی که شما بوجود آورده اید آن بنده های خدا هم می فهمند که نیت شما بیشتر به جای کمک، جلب توجه هست.

ما هم در اینجا تمشک زرینی را به خاطر جو گرفتگی و قاطی کردن مسائل با هم آن هم در شرایطی که نه توجه به آن می شود و نه به این، تقدیم می کنیم به علی ضیاء و امیدواریم که ایشان اگر در آینده قصد دارد حرکت های اجتماعی اینچنینی انجام دهد از ابتدا بداند که می خواهد چه کند و احیانا با چند نفر دیگر هم هماهنگ کند که دو فردای دیگه … بله!

 

ذره بین

این مطلب بصورت اختصاصی برای سایت ” مووی مگ ” به نگارش درآمده و برداشت از آن جز با ذکر دقیق منبع و اشاره به سایت مووی مگ، ممنوع بوده و شامل پیگیرد قانونی می شود.

به جامعه مجازی سایت مووی مگ بپیوندید و دوستان سینمایی جدید پیدا کنید!          

 

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها