صفحه اصلی > پنج برتر : 5 اشتباه پزشکی درباره بازیگران مشهور سینما

5 اشتباه پزشکی درباره بازیگران مشهور سینما

firs44e23na 0

مرگ عباس کیارستمی و تقابل اهالی سینما با پزشکان در روزهای اخیر حواشی فراوانی را ایجاد کرده است. به همین جهت در پنج برتر این هفته به « 5 اشتباه پزشکی درباره بازیگران مشهور سینما » پرداخته ایم تا نمونه های غیروطنی این تقابل را به شما عزیزان معرفی نمائیم.

 

5- دانا کاروی ( Dana Carvey ) : این کمدین آمریکایی پس از تحمل سالها درد در ناحیه قفسه سینه، بالاخره در سال 1998 تن به جراحی بای پس دوبل داد تا رگ قلبش جراحی شود. اما پس از عمل مشخص شد که جراحان رگ اشتباه را جراحی کرده اند و درد کاروی تشدید گردید! کاروی پس از این اتفاق تا مدتها خانه نشین شد اما در این مدت شکایتش از جراح خود را پیگیری نمود و در نهایت تمام مبلغی که از این شکایت نصیبش شده بود را به سازمان های خیریه اهدا کرد.

kylieMi33014 large33

4- کایلی مینوگ ( Kylie Minogue ) : بازیگر و خواننده مشهور استرالیایی از جمله کسانی بود که برنامه ریزی وسیعی برای برگزاری تور کنسرت خود انجام داده بود اما پس از اینکه شنید به سرطان سینه مبتلاست، زندگی اش را تعطیل کرد تا بتواند فکری به حال وضعیت خود کند. اما مینوگ پس از مدتی اعلام کرد که تشخیص پزشکش اشتباه بود و او مشکلی ندارد. مینوگ در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد : « این‌که شخصی در یک پوشش سفید است و از تجهیزات پزشکی قابل توجهی استفاده می‌کند به این معنی نیست که نظرش صحیح است! »

john ritter23

3- جان ریتر ( John Ritter ) : بازیگر مشهور سریال های تلویزیونی در حین فیلمبرداری « هشت اصل ساده » دچار پارگی آئورت شد و در سال 2003 درگذشت. پزشک ریتر تا مدتها فکر می کرد که درد ریتر به دلیل مشکلات قلبی است و هرگز به بزرگ شدن آئورت ریتر توجه نکرده بود. با اینحال به دلیل اینکه پزشک ریتر پیش از مرگش به وی گوشزد کرده بود که به یک متخصص قلب رجوع کند و او نکرده بود، در دادگاه محکوم نشد.

2018913535352

2- جوآن ریورز ( Joan Rivers ) : کمدین و ستاره معروف « شوی جوآن ریورز » و نویسنده چندین کتاب، از جمله مشهورترین چهره هایی است که به دلیل اشتباهات پزشکی جان باخته است. ریورز در سال 2014 برای درمان ناراحتی تارهای صوتی اش مورد عمل جراحی قرار گرفت.تصور می شد این عمل یک عمل جراحی ساده باشد، اما ریورز به دلیل ایست قلبی و مشکلات تنفسی چند روز بعد جان باخت. بسیاری از مردم معتقد هستند که سن بالای ریورز ( 81 سال ) باعث مرگ او شده است و اشتباه پزشکی رخ نداده. اما با اینحال مرگ ریورز در حین جراحی منجر به راه افتادن چندین پرونده پزشکی در دادگاه شد.

zz260314julie3434

1- جولی اندروز ( Julie Andrews ) : ستاره خوش صدای فیلم « آوای موسیقی » از جمله بازیگرانی بود که علاوه بر توانایی های بازیگری، صدای بسیار زیبایی هم برای آوازخوانی داشت. اندروز در سال 1997 زمانی که به دلیل وجود یک غده در حنجره اش تحت عمل جراحی قرار گرفت، دیگر قادر نبود تا صدای گذشته اش را بازیابد و آوازخوانی کند. این اتفاق سبب شکایت اندروز از 2 پزشک جراح شد. با اینحال این پرونده هرگز بطور شفاف نتیجه ای در بر نداشت.

 

میثم کریمی

این مطلب بصورت اختصاصی برای سایت ” مووی مگ ” به نگارش درآمده و برداشت از آن جز با ذکر دقیق منبع و اشاره به سایت مووی مگ، ممنوع بوده و شامل پیگیرد قانونی می شود.

بهکانال رسمی مووی مگ در تلگرامبپیوندید!          

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها