صفحه اصلی > زوم سینمای جهان : نقد و بررسی فیلم ناگفته های دراکولا ( Dracula Untold )

نقد و بررسی فیلم ناگفته های دراکولا ( Dracula Untold )

dracj2j3

کسی در فیلم حضور دارد که من بشناسم؟

لوک ایوانز که در سالهای اخیر با بازی در فیلم « سریع و خشمگین 6 » و همچنین سری « هابیت » به شهرت رسیده، نقش اصلی فیلم را برعهده دارد و دومینیک کوپر هم که در فیلمهای « عطش سرعت » و « کاپیتان آمریکا : اولین انتقامجو » حضور داشته، دیگر بازیگر فیلم به شمار می رود.

داستان فیلم درباره چیست ؟

شاهزاده ولاد ( لوک ایوانز ) به همراه همسر و فرزندش در والاکیا زندگی خوش و خرمی دارند تا اینکه شاه مهمِد عثمانی ( دومینیک کوپر ) با زور از ولاد میخواهد هزاران پسر به همراه پسر خودش را در اختیار وی برای خدمت اجباری سربازی در سپاهش قرار دهد اما ولاد سرباز می زند و او که توان مقابله با عثمانی ها را ندارد، سراغ یک خون آشام ( چارلز دنس ) می رود و چندتایی قدرت نصیبش می شود اما…

کارگردان کیست ؟

گری شُر که « ناگفته های دراکولا » اولین ساخته و او در مجموع اولین حضور رسمی وی در سینما می باشد. http://moviemag.ir/https://moviemag.ir/wp-content/uploads/2014/11/phoca_thumb_l_4-32f.jpg

خانواده ها در هنگام تماشای فیلم باید به چه نکاتی توجه کنند؟

نگران نباشید این دراکولا بی بخار تر از آن است که نگرانش باشید!

نکات مثبت فیلم ؟

جلوه های ویژه فیلم را شاید بتوان که دوست داشت.

دوست داشتن قهرمان داستان کمی سخت است اما در نهایت با کمی ارفاق می شود او را دوست داشت!

نکات منفی فیلم ؟

داستان فیلم ساده ، بی تحرک و بدون هرگونه خلاقیت و چالشی است و درست از زمانی که تماشاگر ولاد را می شناسد ، می فهمد که انتهای داستان چه خواهد بود!

مهربان بودن دراکولا شاید توی ذوق خیلی ها بزند.http://moviemag.ir/https://moviemag.ir/wp-content/uploads/2014/11/phoca_thumb_l_5-0f9.jpg

گری شُر سعی کرده با جلوه های ویژه پر زرق و برق فیلم ، بسیاری از ضعف های آشکار داستان مخصوصاً در رابطه با عثمانی ها را بپوشاند اما اوضاع وخیم تر از این حرفهاست!

دیالوگ های قصار فیلم با توجه به ” دراکولاریزه ” بودن فیلم کمی عجیب و غریب هستند و در مجموعه در مقوله دیالوگ نویسی « ناگفته های دراکولا » هیچ نمره ای نمی گیرد.

حرف آخر :

« ناگفته های دراکولا » اولین فیلم گری شُر به حساب می آید و نباید خیلی به آن سخت گرفت. فیلم مشکلات زیادی دارد اما به ورطه سقوط نمی افتد. « ناگفته های دراکولا » را به شرط اینکه بیشتر از یکبار بر زبان جاری نشود، می توان شنید.

 

منتقد: میثم کریمی

این مطلب بصورت اختصاصی برای سایت ” مووی مگ ” به نگارش درآمده و برداشت از آن جز با ذکر دقیق منبع و اشاره به سایت مووی مگ، ممنوع بوده و شامل پیگیرد قانونی می شود.

به جامعه مجازی سایت مووی مگ بپیوندید و دوستان سینمایی جدید پیدا کنید!       dracki2k22

  

ناگفته های دراکولا Dracula Untold

کارگردان : Gary Shore

نویسنده : Matt Sazama ، Burk Sharpless

بازیگران :

Luke Evans…Vlad

Sarah Gadon…Mirena

Dominic Cooper…Mehmed

Art Parkinson…Ingeras

و…

ژانر : اکشن

رده سنی : PG-13( مناسب برای افراد بالای 13 سال)

زمان : 92 دقیقه

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما
نیما
29 روز قبل

سلام.جالبه کلی برای یک فیلم هزینه میکنند،با جلوه های بصری جذاب بعد یک سوتی های میدن که میمونی چرا؟!!مثلاً مدل موی سلطان محمد رو ببینید،کاملاً مدرن و مشخصه با ماشین دور مو گرفتن

به نظرات هم احترام بگذاریم
به نظرات هم احترام بگذاریم
5 ماه قبل

اتفاقا یکی از بهترین فیلم هاست ماجرای تاریخی قشنگی داره