صفحه اصلی > زرین سینمایی هفته : از شوی لباس با حضور بازیگران مطرح بالیوود تا اخراج برنده اسکار بهترین بازیگر سال 2015 از ترکیه بخاطر بازی ضعیف! / زرین سینمایی هفته ( شماره 72 )

از شوی لباس با حضور بازیگران مطرح بالیوود تا اخراج برنده اسکار بهترین بازیگر سال 2015 از ترکیه بخاطر بازی ضعیف! / زرین سینمایی هفته ( شماره 72 )

pefmDicjffbbf medium

Zarinدر هفته ای که گذشت تنها یک اتفاق خیلی خوب در هندوستان رخ داد و اون این بود که بازیگرای مشهور صنعت سینمای هند دور هم در یک شوی لباس جمع شدن تا برای کمک به یک روستای فقیرنشین اعانه جمع کنند. آنها خیلی همچین خوشحال و سرحال در این شو حاضر شدند و کلی هم ظاهرا اعانه جمع آوری کررده اند.

از این رو، به دلیل آنچه که « قعالیت خیرخواهانه فعالین سینمای هند » می نامیم، لوح زرینی را به تمام کسانی که در این برنامه شرکت داشتند تقدیم میکنیم و امیدواریم که هر سال بتونن تولیداتشان را افزایش دهند تا از اینی هم که هست بیشتر بشه و تماشاگراشون فرصت نفس کشیدن نداشته باشن!

Julianne-Moore-Reed-Krakoff-Spring-2014

68466تنها تمشک زرین این هفته را تقدیم مجمع گردشگری ترکیه می کنیم که ظاهرا یکجورایی خود درگیری پیدا کرده! قضیه از این قرار هست که این سازمان از جولیان مور دعوت میکند که بیاید و یک تبلیغی برای آنها بازی کند اما بعد از بازی میگن، بابا جولیان مور اصلا سیستمش افسرده هست و خوب بازی نمیکنه و بعدش هم بخاطر بازی ضعیف اخراجش کردن از پروژه! والا منی که اینجا ذره بین هستم می دونم که جولیان مور به درد تبلیغات خوشحال ” لبخندی ” نمی خوره اما شماها یه درجه بالاتر رفتید و به طرف اعلام کردید که بازیت خوب نیست پس اخراجی؟!

بهرحال، به دلیل آنچه که « معلوم نبودن مجمع گردشگری ترکیه به چند چند بودن با خودش » می نامیم، تمشک زرینی را تقدیم این سازمان میکنیم و امیدوار میشویم که سری بعد برای افسرده نبودن تبلیغشان بروند سراغ ملیسا مک کارتی که جواب میده کلی!

 

 

ذره بین

* شما می توانید گزینه های ” لوح زرین بگیر یا تمشک بگیر” سینمایی یا تلویزیونی تان را به ما معرفی کنید تا آنها را در همین بخش معرفی کرده و جوایزشان را تقدیمشان کنیم!

این مطلب بصورت اختصاصی برای سایت ” مووی مگ ” به نگارش درآمده و برداشت از آن جز با ذکر دقیق منبع و اشاره به سایت مووی مگ، ممنوع بوده و شامل پیگیرد قانونی می شود.

به جامعه مجازی سایت مووی مگ بپیوندید و دوستان سینمایی جدید پیدا کنید!

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها