صفحه اصلی > زرین سینمایی هفته : از پیشنهاد عجیب داعش به لئوناردو دیکاپریو تا تیپ جنجال برانگیز بازیگر سینمای ایران در جشنواره فیلم کن / زرین سینمایی هفته ( شماره 77 )

از پیشنهاد عجیب داعش به لئوناردو دیکاپریو تا تیپ جنجال برانگیز بازیگر سینمای ایران در جشنواره فیلم کن / زرین سینمایی هفته ( شماره 77 )

20150509150052 11844

 Zarinدر هفته ای که گذشت آشتون کاچر یک حرکت مایه داری انجام داد و تصمیم گرفت برای روز مادر، خانه قدیمی که در دوران کودکی درآن ندگی می کرده را ترمیم کند و تحویل مادرش دهد و او را خوشحال کند. البته قرار نبوده کاچر خودش بیل و کلنگ بزند، بلکه پول داده تا این خانه را قشنگ تر از روز اولش در بیاورند و تحویل مادر ایشان دهند.

اما بهرحال این حرکت کاچر که به فکر مادرش بوده یک لوح زرین دارد. از این رو، به دلیل آنچه که « هدیه به مادر » می نامیم، لوح زرینی را به این پسر تقدیم می کنیم و برای تمامی مادرهای دنیا آرزوی سلامتی و آرامش می کنیم.

1525300 8334234

Zarin

در هفته ای که گذشت رضا میرکریمی به عنوان مدیرعامل جدید خانه سینما برگزیده شد. آتیلا پسیانی سخنگوی خانه سینما درباره انتخاب رضا میرکریمی به عنوان مدیرعامل خانه سینما گفت: با توجه به سوابق صنفی و مدیریتی رضا میرکریمی به اتفاق آراء وی به عنوان مدیرعامل خانه سینما انتخاب شد.

امیدواریم این انتخاب بتواند سرآغاز اتفاقات خوشی برای خانه سینما و سینمای ایران باشد. از این رو، به دلیل آنچه که « انتخاب شایسته یک سینمایی به سمت خانه سینما » می نامیم، لوح زرینی را به جهت تبریک خدمت رضا میرکریمی تقدیم می کنیم و امیدواریم که مدیر لایقی برای خانه سینما باشد.

1234531330303030000

68466

در هفته ای که گذشت یکی از شبکه های ماهواره ای آمد و روی آنتن در مورد حسام نواب صفوی که گفته بود قرار است در فیلمی درباره زندگی الویس پریسلی بازی کند کلی انتقاد کرد و وی را دروغگو خطاب کرد. این شبکه همچنین به طرفداران نواب صفوی گفت : « افرادی در ایران هستند که فرار مغزها می باشند یعنی مغزهایشان فرار کرده و خودشان مانده اند بدون مغز و این افراد ممکن است که چنین حرفهایی را بپذیرند »

 ما اینجا کار نداریم که حسام نواب صفوی قرار است الویس شود یا که نه، اما شما آقایان عزیزی که خیلی راحت زبان به بی ادبی باز می کنید، یکی می خواد خودِ شما رو جمع کنه کلا با این سریالهای درب و داغون و اون رئیسِ … ای بابا! لطفا بیاموزید که هنگام مخالفت هم ادب را فراموش نکنید که از قدیم گفته اند ادب مرد به ز دولت اوست.

از این رو، به دلیل آنچه که « بی ادبی و توهین شبکه ماهواره ای به ملت و هنرمند کشور می نامیم » ، تمشک زرینی را خدمت عزیزان ماهواره ای تقدیم می کنیم و امیدواریم که یک روزی را ببینیم که این افراد بتوانند با موفقیت هنرمندان داخلی ایران خوشحال شوند و لب به توهین باز نکنند!

20150513101234

68466

در هفته ای که گذشت سرکار خانم فقیه سلطانی و همسر فوتبالیستشان به یک برنامه زنده تلویزیونی آمدند و کلی گفتند و شنیدند. اما در بخشی از برنامه فقیه سلطانی گفت که قصد دارد در اصفهان به همراه همسرش یک کلاس بازیگری راه بندازد چون مردم این شهر این مورد را دوست دارند!

ما اینجا ضمن مخالفت با رشد قارچی کلاس های بازیگری در کشور، امیدواریم که این اتفاق نیفتد و تعداد این کلاس های بازیگری که داخلشون یک عالمه متد بازیگری « من درآوردی » تدریس می شود کاهش پیدا کند و جز اساتید شناخته شده عرصه هنر، کسی خودش را مدرس بازیگری نداند.

 از این رو، به دلیل آنچه که « کمک به رشد قارچ گونه کلاس های بازیگری توسط بازیگر مملکت » می نامیم، تمشک زرینی را به فقیه سلطانی تقدیم می کنیم و با عرض معذرت از اهدای این تمشک عنوان می کنیم که به نظرمان کلاس های بازیگری می بایست محدود باشد و زیر نظر اساتید بصورت اصولی تدریس گردد.

2015051117411231

68466

آقا در هفته ای که گذشت سرپرست گروه کارگردانی سریال « پایتخت 4 » یه حرف عجیب و غریبی زد که کلا خیلی خاص بود! علیرضا نجف زاده درباره اینکه چرا حضور جناب جمشید مشایخی در « پایتخت 4 » منتفی شده عنوان کرد : « حضور استاد “جمشید مشایخی” در “پایتخت4” منتفی شد،چرا که شخصیت طراحی شده در شان این هنرمند پیشکسوت نبود ».

از این رو، به دلیل آنچه که « تعارف های عجیب و غریب و گذاشتن هندوانه چند صد کیلویی زیر بغل » می نامیم، تمشک زرینی را به جناب آقای نجف زاده تقدیم می کنیم و به ایشان هم می گوییم : « اخوی! نقش نوشته می شود و بازیگر آن را ایفا می کند! » یعنی خدای ناکرده زبانم لال با این وضع یعنی علی صادقی …

201505121722344

68466

در هفته ای که گذشت یک مورد اعتماد به نفس از نوع « داعشی » هم داشتیم که کلی خبرساز شد. خبر این بود که داعش به به دلیل ریش بلندی که جدیدا دیکاپریو گذاشته و ظاهرا خیلی هم داعشی باهاش حال کرده اند، از دیکاپریو درخواست کرده تا در یک فیلم درباره رهبر داعش و در نقش رهبر این گروه تروریستی ایفای نقش کند!

خبر واضح بود. از این رو، به دلیل آنچه که « عشق سینما داشتن تروریست جماعت » می نامیم، تمشک زرینی را به این تروریست هایی که هر روز در حال انجام یک جنایت هستند تقدیم می کنیم و امیدواریم که دیگر سراغ سوژه های سینمایی نروند تا ایجا بیاریمشان و بهشان تمشک زرین اهدا کنیم.

2345234234

68466

آخرین تمشک هفته را هم تقدیم نوید محمدزاده عزیز می کنیم که بلند شده رفته جشنواره فیلم کن و با تیپش کلی خبرساز شده است.

اما این تمشک نه به خاطر ظاهر نوید محمد زاده ( که منِ ذره بین هم تاییدش نمی کنم ) بلکه به دلیل اظهار نظر وی پس از انتقادات ملت می باشد که به وی تقدیم می شود. محمد زاده در جواب انتقادات ملت از لباسش که البته در این انتقاداد توهین هم مشاهده می شود و ما هم محکومش می کنیم گفته : « اين لباس توريستى من در كن هست، خوندن كتاب بيشعورى براى يه عده لازمه »

از این رو ، به دلیل آنچه که « بد دهنی بازیگر جماعت » می نامیم، تمشک زرینی را به نوید محمد زاده تقدیم میکنیم و در عین حال هم به افرادی که بجای اظهار نظر مودبانه ، این موضوع را به فرهنگ و تاریخ چند هزار ساله و این چیزها ربط دادند نیز تمشک زرینی اهدا میکنیم و امیدواریم که در آینده نوید محمد زاده خونسردی خودش را بیشتر حفظ کند و ملت کم اعصاب هم اعصاب دار شوند!

 

ذره بین                           

* شما می توانید گزینه های ” لوح زرین بگیر یا تمشک بگیر” سینمایی یا تلویزیونی تان را به ما معرفی کنید تا آنها را در همین بخش معرفی کرده و جوایزشان را تقدیمشان کنیم!

این مطلب بصورت اختصاصی برای سایت ” مووی مگ ” به نگارش درآمده و برداشت از آن جز با ذکر دقیق منبع و اشاره به سایت مووی مگ، ممنوع بوده و شامل پیگیرد قانونی می شود.

به جامعه مجازی سایت مووی مگ بپیوندید و دوستان سینمایی جدید پیدا کنید!

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها