صفحه اصلی > پنج برتر : 5 بازیگر آینده دار هالیوود!

5 بازیگر آینده دار هالیوود!

hailee-steinfeld2

یکی از هیجان انگیز ترین اتفاقات در دنیای سینما، ورود چهره های جدید و قرار گرفتن آنها در کنار بازیگران قدیمی می باشد!. اینبار در 5 برتر تصمیم گرفتم تا 5 بازیگر موفق سال 2010 – 2011 را معرفی کنم. لازم به ذکر است در این لیست نامهای مشهوری مشاهده نخواهید کرد و بیشتر سعی شده از بازیگران گمنامی که در این سالها به شهرت رسیده اند، استفاده شود.

5- Hailee Steinfeld :  فکر کنم با من هم عقیده باشید که هیچ چیز بهتر از این نیست که در 14 سالگی بدون اینکه حتی یک فیلم سینمایی بازی کرده باشید ، بتوانید در یکی از فیلمهای برادران کوئن بازی کنید!. هیلی استینفلد دختر نوجوانی بود که پیش از حضورش در فیلم « شهامت واقعی » به کارگردانی برادران کوئن، در هیچ فیلم سینمایی دیگری ظاهر نشده بود و تمام دوره بازیگریش مربوط می شد به نقشهای کوتاه در فیلمهای تلویزیونی اما احتمالاً خودش هم نمی داند، چه شد که برادران کوئن او را برای نقش اول فیلمشان برگزیدند!. هیلی در « شهامت واقعی » در کنار بزرگانی چون مت دایمون و جف بریجیز بازی کرد و اتفاقاً توانست شانه به شانه آنها در فیلم بدرخشد. شایسته است که هیلی را در این لیست در مقام پنجم قرار بدیم. در مورد هیلی باید این نکته را هم باید یادآوری کنم که قراره در فیلم « رومئو و ژولیت » که در سال 2012 به نمایش دربیاید، در نقش ژولیت بازی کند!

chris

4-Chris Hemsworth : مطمئنم زمانی که در ساختمان پُتک می زد، هرگز فکر نمی کرد روزی همان پَتک را به او بدهند و او را ستاره اصلی فیلم « ثور » کنند!. کریس همسورث پیش از آنکه بخاطر بازی در « ثور » به شهرت جهانی برسد ، در تعدادی سریال تلویزیونی ایفای نقش کرده بود و یک نقش نسبتاً شناخته شده هم در فیلم « پیشتازان فضا » برعهده داشت. اما نقش ثور در فیلم « ثور » موقعیتی بود که او را یک شبه به دنیا معرفی کرد. حالا همسورث تبدیل به یکی از چهره های محبوب و پولساز هالیوود شده و قرار است در سالهای آینده در فیلمهایی نظیر « The Avengers » و قسمت دوم فیلم «  The Expendables 2 » ایفای نقش کند. نام او را بخاطر داشته باشید.

 

 

3- Jennifer Lawrence : یکی از کسانی بود که تا پیش از بازی در فیلم « استخوان های زمستان » همواره از سوی سازندگان نادیده گرفته می شد .او تا پیش از بازی در « استخوان های زمستان » در کلکسیونی از کارهایjennifer-lawrence تلویزیونی و تینیجری حضور داشت و هرگز فکر نمی کرد که یک فیلم در ظاهر ساده بتواند او را تا کاندیداتوری اسکار پیش ببرد. جنیفر لارنس پس از موفقیت های بسیاری که پس بازی در « استخوان های زمستان » نصیب اش شد، توانست یک قدم بزرگ در بازیگری بردارد و در فیلم پرمخاطب « مردان ایکس : درجه یک » یکی از موجودات جهش یافته باشد!. مطمئن باشید از این پس نام این دختر جذاب را بیشتر خواهید شنید.

 


2- Mila Kunis : شایت کمتر کسی بداند اما او در فیلم « جیا » ( با بازی آنجلینا جولی ) ، در نقش کودکی جیا ایفای نقش می کرد!. کونیس که در اتحاد جماهیر شوروی متولد شده، سالهاست که بازیگری را آغاز کرده و کارنامه اش پر است از فیلمهای ریز درشت که تقریباً هیچکدام از آنها به یاد تماشاگران باقی نمانده! اما سال 2010 برای کونیس سالی رویایی بود، چراکه او در فیلم تحسین شده « قوی سیاه » در کنار ناتالی پورتمن ، یکی از به یاد ماندنی ترین بازیهای دوران کاری اش را انجام داد. بازی در نقش یک بالرین Mila-Kunisجذاب و خونگرم نقشی بود که نام او را بیش از پیش بر سر زبانها انداخت و پس از آن شاهد بودیم که او به پروژه های بزرگتر هالیوود دعوت شد و حتی توانست نقش اصلی فیلم « مزایای دوستی » را هم بدست آورد. لنز خبرنگاران اینروزها بدجوری کونیس را دوست دارد و از روابط او با جاستین تیمبرلک یا سفر او به افغانستان و… عکس های مختلف تهیه می کنند. این نام را هم به خاطر داشته باشید ” میلا کونیس ”


1- Andrew Garfield : یکی از جوانان خوشتیپی! که احتمالاً در آینده طرفداران بسیاری برای خودش دست و پا خواهد کرد. گارفیلد در ابتدای کار مانند بسیاری از بازیگران، کارش را از تلویزیون آغاز کرد و کم کم راهش را برای ورود به سینما هموار کرد. شاید اولین نقش مهم سینمایی گارفیلد را بتوان، آنتون در فیلم « The Imagiandrewnarium of Doctor Parnassus » دانست. نقشی که اگرچه چندان پر فروغ نبود اما کافی بود تا تماشاگران او را به خاطر بسپارند. اما کاراکتر ادواردو در فیلم تحسین شده « شبکه اجتماعی » بود که توانست او را تبدیل به یک ستاره نوظهور در هالیوود کند. حضور در « شبکه اجتماعی » به حدی برای گارفیلد خوش یُمن بود که سازندگان سری فیلمهای « مرد عنکبوتی » تصمیم گرفتند تا او را برای بازی در نقش اصلی به فیلمشان جایگزین توبی مگوایر کنند! ( اگرچه اختلاف توبی مگوایر با سازندگان هم در این تغییر بی تاثیر نبود ). گارفیلد به تازگی بازی در سری جدید فیلمهای مرد عنکبوتی با عنوان « مرد عنکبوتی شگفت انگیز » را به پایان رسانده و حالا میلیون ها طرفدار منتظر هستند تا نتیجه کار را ببینند. اگر پیتر پارکر جدید که گارفیلد آن را ایفا می کند ، بتواند طرفداران را راضی کند، مطمئن باشید که گارفیلد را در همه جای هالیوود خواهید دید!.

میثم کریمی

کپی برداری از مطالب سایت تنها با ذکر دقیق لینک سایت MovieMag.IR و نویسنده مطلب مجاز است.

به جمع هواداران مووی مگ در فیس بوک بپیوندید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها