صفحه اصلی > زرین سینمایی هفته : از سوتی عجیب تهمینه میلانی تا سخنان جنجالی بهاره رهنما درباره زنان! / زرین سینمایی هفته (شماره 214)

از سوتی عجیب تهمینه میلانی تا سخنان جنجالی بهاره رهنما درباره زنان! / زرین سینمایی هفته (شماره 214)

بهاره رهنما

68466در هفته ای که گذشت، سرکار خانم بهاره رهنما مهمان یک برنامه بودند. ایشان که درباره جامعه زنان و بازیگران زن سخن می گفتند، به یکباره اعلام کردند: « این تبعیض و آزار و این مسخره بازیا همش کشکه! شما اگه نخ رو نندازی رو زمین، کسی نیست که برش داره در جریانید که؟ … الانم حکایت زنها همینه… مگه کسی باهاشون کاری داره؟ نه والا.. کسی بهشون چپ نگاه میکنه؟ نه والا… زن داره زندگیشو میکنه و اگرم میبینی از چیزی شاکیه بخاطر اینه که خودش قبلاً یه کارایی کرده که همچین بلاهایی داره سرش میاد! »

بله! به هر روی، ما اینجا به دلیل آنچه که « کرم از خودمونه! » می نامیم، تمشک زرینی را به سرکار خانم بهاره رهنما تقدیم می کنیم که بدون مطالعات جامعه شناسی و بررسی جایگاه زنان در این کشور طی سالهای اخیر و ارزیابی اتفاقاتی که می افتد، می گوید که همه چیز درست و سرجاشه و اگر کسی کاری میکنه تقصیر خودشه! نه والا خانم رهنما، خیلی ها تو این جامعه بودن که روحشون از هیچی خبر نداشت اما هزار تا بلا سرشون اومده.. بگذریم!

 2142442035

68466در هفته ای که گذشت یک مورد بامزه هم داشتیم اونم زمانی بود که سرکار خانم تهمینه میلانی به تماشای بازی نساجی و پرسپولیس نشست و بعدش اومد روی صفحه مجازیش تا یه تحلیل کوچیک و مختصر از این بازی داشته باشه. ایشون در تحلیل بازی عنوان کردند که نساجی که جدیداً موشک روانه دروازه تیمهای مختلف می کنه، بازی بهتری از خودش به نمایش گذاشت. اما بخش تمشک بگیر ماجرا اینجا بود که ایشان گفت: «دم علیرضا حقیقی، دروازه بان پرسپولیس گرم که حملات را دفع کرد و نگذاشت توپی از خط رد بشه! »

هیچی دیگه! بعد این مطلب ما فهمیدیم که ایشون کلا فکر کرده بود تیم سرخ پوش میدان که نساجیه، پرسپولیس هست و علیرضا حقیقی هم درون دروازه پرسپولیس قرار داره! یعنی در واقع ایشون 90 دقیقه فوتبال رو تماشا کرده اما متوجه نشده پرسپولیس کیه و نساجی کجاست!

به هر روی، ما اینجا به دلیل آنچه که « فوتبال با خانم میلانی » می نامیم، تمشک زرینی را به ایشان تقدیم می کنیم و امیدواریم که در دفعات بعد که تصمیم گرفتند به تماشای فوتبال بنشینند، حداقل تیم ها را بشناسند و بدونن طرفدار کدوم تیم هستند!

 امیر احمدی

68466آقا این جریان کری خوانی های فوتبالی هم داره داستان میشه داخل تلویزیون. در همه جای دنیا مشخصه که کی طرفدار کجاست و دیگه نمیان ادا و اطوار در بیارن اما در این مملکت، کری خوانی هم مثل خیلی چیزهای دیگه تبدیل به یه خشم عمومی شده و از سطح سرگرمی دور شده. داستان هم اینجوریه که سطح کری خوانی رو به ابزار حمام تنزل دادیم و توهین رو جایگزینش کردیم. جدیدترین قربانی این ماجرا هم یه مجری هست که خودشو قاطی این کری خوانی های بی مزه کرده و رو آنتن اومد حرفی زد و بدتر از اون، واکنشی هست که نسبت به جملاتش بیان شد. ماجرا اینقدر کِش اومد که خودِ بنده خدا اومد ویدئو عذرخواهی منتشر کرد اما خب بس نبود و کلاً بهش گفتن:« مهندس شما فعلاً نیا برو یه هوایی بخور خوش بگذرون ببینیم چه خبره! » یعنی یک کری خوانی باعث تعلیق یک مجری شد!

ما هم اینجا به دلیل آنچه که « تنزل دادن کری خوانی به توهین و خشم و فحاشی » می نامیم، تمشک زرینی را کلا به جامعه و کسانی که این وضعیت رو رقم زدند تقدیم می کنیم. کری خوانی برای خودش اصولی داره دیگه مگه میشه اینقدر توش خشم و توهین باشه آخه! الان تیم من یه زمانی قهرمان اروپا بود الان بیچاره ها هرچی پرورش میدن رو دیگران میان می برن و تو اروپا تو سری خور شده! قهرمان امسال اروپا هم که شونصد سال بعد از آخرین قهرمانیش دوباره قهرمان شده یعنی جوری که خیلی ها که الان بابت قهرمانیش خوشحالی می کنن، در زمان آخرین قهرمانی این تیم بابا و ننه هاشون تو مدرسه داشتن درس « زاغکی قالب پنیری داد و تصمیم کبری بیچارش کرد! » رو پاس می کردن! این دیگه ناراحتی داره؟ نه والا!

 افسانه بایگان

68466آخرین تمشک زرین هفته را هم همچین خیلی شیک و مجلسی تقدیم سرکار خانم افسانه بایگان می کنیم که تشریف آوردن به یک برنامه تلویزیونی و زمانی که صحبت از کرونا و اینا شد گفتن: « ببینید کلاً دنیا رو امواج منفی میچرخه..اگه امواج منفی رو بزنیم تو سرش بندازیم بره، همه چیز گل و بلبل میشه ..الان همین کرونا، اینقدر ازش بد گفتیم و موج منفی دادیم بزرگ شده دیگه! اگه دقت کنید کلمه آخر کرونا ” آ ” هست که روند صعودی داره! بیاییم به جای آ که صعودیه بگیم کروناز ” ز ” سراشیبی هست و باعث میشه بیاد پایین و بره! به همین سادگی! »

بله! دیگه من چیزی ندارم اضافه کنم به حرف های ایشون. از این رو، به دلیل آنچه که « کروگاز » می نامیم، تمشک زرینی را به ایشان تقدیم می کنیم که از تریبون رسمی حرف های عجیب و غریبی مطرح کردند. کرونا رو هم به این دلیل ” کروگاز ” نامیدیم که طی این مدت کلی آدم رو گاز گرفته و فرستاده اون دنیا و خیلی هم ناز نیست بهرحال!

 

ذره بین            

* شما می توانید گزینه های ” لوح زرین بگیر یا تمشک بگیر”  سینمایی یا تلویزیونی تان را به ما معرفی کنید تا آنها را در همین بخش معرفی کرده و جوایزشان را تقدیمشان کنیم! 

این مطلب بصورت اختصاصی برای سایت ” مووی مگ ” به نگارش درآمده و برداشت از آن جز با ذکر دقیق منبع و اشاره به سایت مووی مگ، ممنوع بوده و شامل پیگرد قانونی می گردد.

به خانواده بزرگ جامعه مجازی مووی مگ بپیوندید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها