صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : آرنولد شوارتزنگر در مراسم افتتاحیه پنجمین قسمت از فیلم « نابودگر » حضور یافت

آرنولد شوارتزنگر در مراسم افتتاحیه پنجمین قسمت از فیلم « نابودگر » حضور یافت

2 1 2015623205249

آرنولد شوارتزنگر در مراسم افتتاحيه پنجمين قسمت از مجموعه نابودگرها (ترميناتور) حضور يافت.

به گزارش مووی مگ به نقل از بانی فیلم، “نابودگر: پیدایش ” عنوان پنجمين قسمت از سری فیلم‌های نابودگر است كه خود آرنولد نيز در اين فيلم به ايفاي نقش پرداخته است. روز گذشته اين فيلم اولين نمايش خود را در اروپا با حضور بازيگران و عوامل فيلم داشت و شوارتزنگر نيز در اين مراسم حاضر بود.

نابودگر: پیدایش ،فیلمی اکشن علمی–تخیلی از سری فیلم‌های نابودگر و به کارگردانی آلن تیلور است و اميلي كلارك و جيسون كلارك از بازيگران اصلي فيلم هستند. داستان فيلم به اين قرار است: در آستانه پیروزی علیه اسکای نت جان کانر ستوان معتمد خود کایل ریس را برای حفاظت از مادرش سارا کانر به گذشته می‌فرستد ولی او با چیزی که انتظارش را ندارد روبرو می‌شود. سارا کانر بعد از اینکه در سن نه سالگی توسط یک نابودگر یتیم شده توسط نابودگر دیگری (با بازی آرنولد شوارتزنگر) برده می‌شود که برنامه اش حفاظت از اوست. این نابودگر به او آموزش داده تا با سرنوشتی روبرو شود که همیشه تلاش در اجتناب از آن را داشت.

«جیمز کامرون» خالق دو قسمت اولي اين محموعه طی ویدیویی که توسط شرکت سازنده این فیلم منتشر شد اعلام کرد این فیلم را دنباله واقعی دو فیلم اول نابودگر می داند. اين فيلم با 170 ميليون دلار ساخته شده است.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها