صفحه اصلی > زرین سینمایی هفته : از سرانجام داستان جیمزباند شدن دیوید بکهام تا سوسول خطاب شدن تام کروز توسط بازیگر ایرانی!/ زرین سینمایی هفته ( شماره 93 )

از سرانجام داستان جیمزباند شدن دیوید بکهام تا سوسول خطاب شدن تام کروز توسط بازیگر ایرانی!/ زرین سینمایی هفته ( شماره 93 )

hm david beck243

Zarinدر هفته های اخیر صحبت های زیادی درباره حضور دیوید بکهام در نقش جیمزباند در رسانه ها و محافل مطرح شده و حتی خود این فوتبالیست سابق هم گفت که در حال فکر کردن بر روی این مساله است. اما مدتی بعد بکهام اعلام کرد که قصد ندارد در این نقش بازی کند و باید قبلش کلی تجربه بازیگری کسب کند چراکه در این حیطه تازه کار هست و قرار نیست از راه نیامده جیمزباند شود! لوح زرین این هفته را به این جهت به دیوید بکهام اهدا می کنیم که اگرچه در سالهای اخیر ثابت کرده که بدجور عشق بازیگری است اما خودشم می داند که هنوز برای بازی در نقشهای بزرگ خیلی چیزها کم دارد و باید کم کم پیش برود.

از این رو، به دلیل آنچه که « حد و حدود شناختن فوتبالیست جماعت برای ورود به سینما » می نامیم، لوح زرینی را به دیوید بکهام تقدیم می کنیم که علی رغم عشق بازیگر بودنش، نخواست یک شبه جیمزباند شود و تصمیم گرفت اول آموزش ببیند و بعدش حالا ببنیه که چی می شه. خدا ناکرده به کسی برنخوره ها، ما هم در داخل کشور داشتیم فوتبالیست هایی را که یکدفعه بازیگر شدند و چهار روز بعد تازه در تئاتر شهر روی صحنه هم رفته! ماشالله هنر نزد ایرانیان است و بس.

HT paul walker mea966

Zarinدر هفته ای که گذشت، دختر پُل واکر در سالگرد درگذشت پدرش بنیاد خیریه ای را تاسیس کرد تا فعالیت های خیرخواهانه پدر خدا بیامرزش را ادامه دهد. دخترِ واکر که مِدو نام دارد، اعلام کرد که پدرش به اقیانوس و نجات دادن حیوانات و بشریت علاقه داشت و ما هم قرار هست این راه را ادامه دهیم.

ما هم اینجا به مِدو خانم 16 ساله که کلی در حال تدارک دیدن فعالیت های خیرخواهانه است لوح زرینی اهدا می کنیم و خوشحالیم که خونِ واکری در بدن این خانم جوان در جریان هست و او هم مثل پدرش سرش درد می کند برای اینکه هرچه زودتر به این و آن کمک کند!

از این رو، به دلیل آنچه که « دختر كو ندارد نشان از پدر هنرمند » می نامیم، لوح زرینی را به این خانم جوان اهدا می کنیم و امیدواریم که یاد پدرشان با اینکار همیشه زنده باشد و راهشان پایدار. خدا رفتگان شما را هم بیامرزه.

duooorrsd

68466در هفته ای که گذشت جناب آقای شهرام عبدلی، بازیگر تلویزیون و تئاتر ایران مصاحبه ای انجام دادند که کل مصاحبه خوب بود اما یک بخشی از آن خاصیت ” تمشک گیری ” داشت که مجبور شدیم نام ایشان را در ستون تمشک بگیران این هفته قرار دهیم.

شهرام عبدلی درباره تاثیرگذاری نقش های منفی و مثبت در سینما اینچنین گفت : « نقش‌های ماندگار اصولا کاراکتر‌های منفی هستند. بازیگرانی چون آل‌پاچینو،‌ مارلون براندو و رابرت دنیرو با بازی کردن در نقش‌های منفی خود و نقششان را در سینما ماندگار کردند. نقش‌های مثبت را به بچه سوسول‌ها می‌دهند. تام‌کروز یکی از این بچه سوسول‌هاست »

این اظهار نظر خام و عجیب و غریب از بازیگری حرفه ای در نوع خودش جالب هست. به این کار نداریم که نقش مثبت ماندگار هست یا منفی، قضیه تمشکی ما سر ادبیاتی هست که این بازیگر از آن استفاده کرده. آخه داش(!) ، بچه سوسول دیگه چه لفظیه که شما بکار بردید؟! ما فکر میکنیم شما هنرمند هستید و باید کلام فاخری داشته باشید.

بهرحال، به دلیل آنچه که « ادبیات چاله میدونی بازیگر جماعت » می نامیم، تمشک زرینی را به شهرام عبدلی تقدیم می کنیم و به ایشان می گوییم که ما معتقد به سوسول بودن تام کروز نیستیم و حرف مرف هم چی؟ حالیمون نمیشه! شِنُفتی داش؟!

mmmmm99

68466

خبرگزاری معتبر ورایتی در هفته ای که گذشت یک اشتباه عجیب انجام داد و خبر مرگ کارگردان مشهور فیلم « 12 میمون » یعنی تری گیلیام را بر روی خروجی خبرگزاری اش منتشر کرد و بلافاصله هم آن را حذف نمود اما خب، کار از کار گذشته بود و سیل آماج حملات ملت به جهت اینکه این خبرگزاری چند خبر آماده در مورد مرگ هنرمندان را پیش از مرگشان آماده ارسال دارد، به سوی این خبرگزاری روانه شد.

حقیقتا اینجور موارد رو که میبینیم یادمون می افته که در ایران تنها نیستیم! البته خوشبختانه در ایران خبرگزاری های رسمی کمتر چنین اشتباهی می کنند اما تا دلتان بخواهد افراد، فامیل و آشنا دارند که اینجور مواقع می آیند می گویند من دیروز با فلانی داشتم اسکی می کردم و حالش خوب هست اما بعد خبر درگذشتش منتشر می شود!

بهرحال، به دلیل آنچه که « انتشار خبر مرگ هنرمندان پیش از درگذشتشان » می نامیم، تمشک زرینی را به ورایتی اختصاص می دهیم که تری گیلیام را به قبرستان فرستادند، در حالی که این کارگردان از من و شما سالم تر هست.

 

ذره بین            

* شما می توانید گزینه های ” لوح زرین بگیر یا تمشک بگیر” سینمایی یا تلویزیونی تان را به ما معرفی کنید تا آنها را در همین بخش معرفی کرده و جوایزشان را تقدیمشان کنیم!

این مطلب بصورت اختصاصی برای سایت ” مووی مگ ” به نگارش درآمده و برداشت از آن جز با ذکر دقیق منبع و اشاره به سایت مووی مگ، ممنوع بوده و شامل پیگرد قانونی می گردد.

به جامعه مجازی سایت مووی مگ بپیوندید و دوستان سینمایی جدید پیدا کنید!

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها