صفحه اصلی > گزارش ویژه : گزارشی از برندگان احتمالی بهترین انیمیشن سال 2011

گزارشی از برندگان احتمالی بهترین انیمیشن سال 2011

Golden_Globe_Trophy

به گزارش مووی مگ به نقل از ورایتی، گلدن گلاب برنده های احتمالی بهترین انیمیشن سال را معرفی کرد که در این میان نام انیمیشن «خوش قدم2» و «ماشین ها 2» به چشم می خورد.


جایزه گلدن گلاب(گوی طلایی) نام مجموعه جوایزی است که هرساله در ایالات متحده آمریکا توسط اتحادیه مطبوعات خارجی هالیوود به بهترین تولیدات سینمایی و تلویزیونی اهدا می‌گردد.

جوایز گولدن گلاب معمولاً معیار خوبی برای پیش‌بینی فیلم‌های راه‌ یافتنی به جوایز اسکار است


1- ماجراهای تن تن: راز اسب تک شاخ« The Adventures of Tintin: The Secret of the Unicorn»

کارگردان: استیون اسپیلبرگ

برگرفته از کتابی(کمیک بوک) به قلم: هرژه

نویسندگان: استیون موفات/ ادگار رایت/ جو کورنیش

خلاصه داستان: تن تن، به همراه سگش در بازار قدیمی شهر بروکسل، ماکت کوچک یک کشتی قدیمی قرن هفدهمی به نام یونیکورن (اسب شاخدار) را می خرد که متعلق به سرفرانسیس است که به دنبال حمله دزدان دریایی به ریاست مرد خبیثی به نام «راکام سرخپوش» (با بازی دانیل کریگ) در دریا غرق شده و گنج گران قیمتی را با خود به قعر اقیانوس برده است. تن تن پی می برد که سرفرانسیس، سه ماکت مشابه ساخته و نقشه گنج غرق شده را در آنها جا سازی کرده و حالا مرد شیطان صفتی به نام سکرین که از نوادگان «راکام سرخپوش» است به دنبال آن نقشه هاست. بقیه ماجرا، رقابت تن تن و راکام سرخپوش برای دست یابی به ماترک سرفرانسیس است.


2- کریسمس آرتور « Arthur Christmas»

کارگردان: سارا اسمیت

نویسندگان: سارا اسمیت/ پیتر بینهام

خلاصه داستان: شب سال نو به خواب می روید و صبح که بلند می شوید، می بینید که بابانوئل انواع کادوهای سال نو را در جلوی خانه تان یا حتی در اتاقتان قرار داده است! اما آیا تابحال فکر کرده اید که بابانوئل این هدیه های غافل گیر کننده را از کجا می آورد که به شما بدهد!؟ این انیمیشن جواب سوال شما رو میدهد.


3- رنگو « Rango»

کارگردان: گور وربینسکی

نویسنده: جان لوگان

خلاصه داستان: رانگو آفتاب پرست دست آموزی است که اکنون آزاد شده است و برای اینکه بفهمد دقیقا کیست و از کجا آمده ، یک سفر طولانی و پرماجرا را آغاز می کند. در طول این سفر با جانوران و دوستان عجیب و غریب و زیادی روبرو می شود و در میانه ی راه با گروهی از حیوانات خبیث روبرو می شود که برای او دردسر ساز می شوند.


4- گربه چکمه پوش « Puss in Boots»

کارگردان: کریس میلر

نویسندگان: دیوید اچ. استاینبرگ/ تام ویلر/ جان زک

خلاصه داستان: این انیمیشن داستان زندگی شخصی گربه ی شمشیرزن سری انیمیشن های « شرک » را به تصویر می کشد. این گربه اسپانیایی! شمشیر زن ماهر و بی باکی است اما در مواقع ضروری به اندازه ایی خودش را لوس می کند که دل هر انسانی بدرد می آید!


5- پاندای کنگ فو کار2 « Kung Fu Panda 2»

کارگردان: جنیفر یو

نویسندگان: جاناتان ایبل/ گلن برگر

خلاصه داستان: پاندا که اکنون سمت جنگجوی اژدهارا دارد به همراه گروه پنج آتشین بعد از آنکه متوجه می شوند در نزدیکی آنها راهزنی شرور وجود دارد که با یک اسلحه ی مرگبار جدید به غارتگری و آزار مردم می پردازد ،تصمیم میگیرند تا با او بجنگند و دستگیرش کنند اما …


6- ماشین ها 2 « Cars 2»

کارگردانان: جان لستر/ براد لوییس

نویسنده: بن کوئین

خلاصه داستان: ستاره جاده ها ، لایتینگ مک کوئین به همراه مَتر به یک سفر بین المللی می روند تا بتوانند در مسابقات اتومبیلرانی جهانی شرکت کنند و افتخار دیگری کسب کنند. اما در مسیراتفاقات غیرعادی زیادی رخ می دهد که تمامی آنها به منظور جلوگیری از قهرمانی مک کوئین است و…


7- نومئو و جولیت « Gnomeo & Juliet»

کارگردان: کلی ازبوری

برگرفته از نمایشنامه ای به قلم: ویلیام شکسپیر

نویسندگان: اندی رایلی/ کوین سیسیل/ مارک بورتون/ امیلی کوک/ کتی گرینبرگ/ استیو همیلتون شاو/ کلی ازبوری

خلاصه داستان: داستان عروسک های کوچک گچی که در باغچه ها برای زیبایی گذاشته می شوند.اما با رفتن صاحب خانه ها به مسافرت و تعطیلات این عروسک های کوچک شروع به بازی و نبرد با عروسک های همسایه می کنند. در این بین «نومئو و ژولیت» دو عروسک کوچک هستند که با یکدیگر آشنا شده اند و به یکدیگر علاقه مند شده اند.اما عروسک باغچه بودن دردسرهای خود را دارد و ماجراهای زیادی در پیش روی این دو خواهد بود.


8- ریو « Rio»

کارگردان: کارلوس سالدانا

نویسندگان: دان ریمر/ جاشوا استرنین/ جفری ونتیمیلیا/ سم هارپر

خلاصه داستان: طوطی خانگی به همراه صاحبش از آمریکا به برزیل می روند تا یک سفر تفریحی داشته باشند. اما جیول به طور اتفاقی از صاحبش جدا می شود و با دوستان جدید برزیلی آشنا می شود. جیول که تا به حالا محیط وحش رو تجربه نکرده است به همراه دوستان نه چندان متعارف و سالمش به گشت و گذار و ماجراجویی می پردازند، ماجراهایی که اتفاقات خنده دار و بی شماری به همراه دارد


9- خوش قدم2 « Happy Feet Two»

کارگردان: جورج میلر

نویسندگان: جورج میلر/ گری اک/ وارن کولمن/ پاول لیوینگ استون

خلاصه داستان: مدتها از زمانی که مامیل به دلیل بد بودن صدایش از پنگوئن های دیگر جدا شد و سفر شگفت انگیزی را شروع کرد می گذرد.حالا مامبل با دختر مورد علاقه اش گلوریا ازدواج کرده و آنها صاحب فرزندی شده اند که او نیز به مانند پدر و مادرش استعدادهای نهفته ایی در خود دارد. اما این زندگی خوش چندان دوام ندارد و…

 

محمدرضا سیلاوی

کپی برداری از مطالب سایت تنها با ذکر دقیق لینک سایت MovieMag.IR و نویسنده مطلب مجاز است.

به جمع طرفداران مووی مگ در فیس بوک بپیوندید

 

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها