صفحه اصلی > زرین سینمایی هفته : از سوء استفاده جنسی بازیگر زن از یک پسر نوجوان تا چاقو کشیدن بازیگر زن برای مادرش! / زرین سینمایی هفته ( شماره 178)

از سوء استفاده جنسی بازیگر زن از یک پسر نوجوان تا چاقو کشیدن بازیگر زن برای مادرش! / زرین سینمایی هفته ( شماره 178)

18 8 11 1317422912362234411

Zarinدر هفته ای گه گذشت بازیگر سریال « هالی اوکس » خبرساز شد. تالیا گرانت که مبتلا به بیماری اوتیسم هست، توانسته در این سریال بازی کند و این یک موفقیت و پیشرفت و انگیزه خوب برای این بیماران در سراسر جهان به شمار می رود.

درباره گرانت در رسانه های جهان بارها صحبت شده و ما هم اینجا به دلیل آنچه که « اراده برای شکست محدودیت » می نامیم، لوح زرینی را به خانم گرانت تقدیم می کنیم که توانسته خودش را از تمام محدودیت هایی که دارد رها کرده و به اوتیسم حالی کند که نمی تواند مقابلش قد علم کند!

 entezami03

68466آقا این هفته تمشک بگیر زیاد داریم. در هفته ای که کلی هنرمند رو از دست دادیم و حالمون گرفته هست، در مراسم تشییع پیکر عزت الله انتظامی، ملت راه افتادن و تلفن های همراهشون رو روشن کردن و با این سلفی بگیر ، با اون سلفی بگیر!

اینقدر وضعیت اونجا عجیب شد که آخرش کسانی مثل مسعود کیمیایی اصلا نتونستن وارد مراسم بشن و اون بیرون برای خودشون موندن تا از دست این جماعت و ازدحامی که برای گرفتن دو تا عکس رقم زده بودن در امان باشند.

ما هم اینجا این رفتار رو محکوم می کنیم و به دلیل آنچه که « سلفی بی جا » می نامیم، تمشک زرینی را به تمام افرادی که در آن مراسم حضور داشتن و عکس هاشونم توسط خبرگزارهای مختلف شکار شده و البته این موضوع خیلی هم روشون تاثیر نداره، تقدیم می کنیم و امیدواریم که یه روزی بی خیال بشن و بزارن همه چیز مرتب برگزار بشه. به خدا هر جایی آداب و رسوم و نظمی داره و…ولش کن اصلا!

 asia argento00

68466در هفته ای که گذشت خبر رسید که سرکار خانم آزیا آرجنتو به آزار جنسی یک نوجوان پسر متهم شده!

داستان از این قراره که این خانم سال 2013 در یک هتلی در کالیفرنیا یک نوجوان 17 ساله رو به ایجاد رابطه ترغیب می کنه و حالا نیویورک تایمز گزارش این موضوع را منتشر کرده! لازم به ذکر هست که آرجنتو همان فردی است که چند ماه پیش هاروی واینستاین را متهم به آزار جنسی کرده بود.

خلاصه که ما نفهمیدیم اونجا چه خبره! هر هفته یکی میاد یکی دیگه رو به آزار جنسی متهم میکنه و حالا خود کسی که یکی دیگه رو متهم کرده، به آزار جنسی یکی دیگه متهم شده! شما پیدا کن این وسط پرتقال فروش رو!

بهرحال، ما اینجا به دلیل آنچه که « چاه مکن بهر کسی اول خودت، دوم کسی » می نامیم، تمشک زرینی را به خانم آرجنتو تقدیم می کنیم که خودش یه پا آزار رسانی بوده و خبر نداشتیم. نکته حائز اهمیت این هست که حالا جهان منتظر است تا ببیند برخورد هالیوود با آزار جنسی توسط زنان چگونه خواهد بود و آیا مانند مردان هست یا خیر.

 18 8 4 7370behnooshbakhtiari

68466در هفته ای که گذشت سرکار خانم بهنوش بختیاری اومد توی صفحه اینستاگرامش یه متنی منتشر کرد که در ادامه می خوانید : « در سينمايي كه خانم بازيگر براي گرفتن طلاق بعد از معروفيتش به شوهر و مادرشوهرش چاقو مي‌زند و دستشان را شرحه شرحه مي‌كند، همان بهتر كه ما نباشيم. چند وقتي است دارم به اين فكر مي‌كنم كه عطاي اين سينما را به لقايش ببخشم. »

حالا اینکه قراره عطای این سینما به لقایش بخشیده شود یک داستان جدایی هست و نمونه اش در سینما هم زیاد بوده که ملت ولش کردن و رفتن دنبال زندگی خودشون، اما اخه این چه حرفیه که شما درباره بازیگران دیگه در صفحه اینستاگرام بیان می فرمائید ؟! چاقو زده و شرحه شرحه کرده؟! سینمای ما عوض اینکه هر روز پیشرفت بکنه ظاهراً وضعیت دیگه ای رو داره دنبال میکنه!

بهرحال، ما اینجا به دلیل آنچه که « سرک کشیدن تو زندگی ملت » می نامیم، تمشک زرینی را به خانم بختیاری تقدیم می کنیم و معتقدیم که حضور یا عدم حضورشان در سینما به خودشان مرتبط است اما بهتر است برای دلایل آن، زندگی شخصی بازیگران دیگر را بهانه قرار ندهند. عین این میمونه که مثلاً جک نیکلسون می آمد و می گفت چون رابرت دنیرو زده تو خط کمدی های جینگولی، جای من تو سینما نیست و باید برم!

 100368 72222

68466در هفته ای که گذشت یک مورد انتشار ویدئو داشتیم که در پشت صحنه سریال « پاهای بی قرار » منتشر شد و در اون منوچهر هادی، سازنده این سریال به همراه ملیکا شریفی نیا و عوامل فیلم افزایش قیمت دلار رو به تمسخر می گرفتن و کلی کار عجیب انجام می دادند.

فارغ از اینکه این ویدئو حتی فرسنگ ها از سطح کارهای خود هادی هم پائین تر بود و بعید می دانیم کسی بهش خندیده باشه، انتشار این ویدئو در شرایط کنونی که امروز یه چیزی میخریم فردا قیمتش ده برابر میشه و فشار روانی زیادی به ملت وارد کرده، یک بی مسئولیتی محسوب می شود و بهرحال یک تمشکی باید بهش داده بشه.

از این رو به دلیل آنچه که « مسئولیت پذیر نبودن » می نامیم، تمشک زرینی را به منوچهر هادی تقدیم می کنیم که توی این وضعیت چنین کلیپی رو منتشر کرد و البته ظاهراً بعدها گفت که این کلیپ رو زمانی منتشر کرده که دلار شده بوده 4-5 تومان و اینا که اصلاً نفهمیدیم قراره چه چیزی رو عوض کنه!

 

 

 

ذره بین            

* شما می توانید گزینه های ” لوح زرین بگیر یا تمشک بگیر”  سینمایی یا تلویزیونی تان را به ما معرفی کنید تا آنها را در همین بخش معرفی کرده و جوایزشان را تقدیمشان کنیم! 

این مطلب بصورت اختصاصی برای سایت ” مووی مگ ” به نگارش درآمده و برداشت از آن جز با ذکر دقیق منبع و اشاره به سایت مووی مگ، ممنوع بوده و شامل پیگرد قانونی می گردد.

به خانواده بزرگ جامعه مجازی مووی مگ بپیوندید

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها