صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : شان پن برای ساخت مستند به اکراین رفت + تصاویر

شان پن برای ساخت مستند به اکراین رفت + تصاویر

شان پن

«شان پن» برای تولید یک مستند در مورد حمله روسیه وارد کشور اوکراین شده است. استودیوی وایس تأیید کرده است که این بازیگر برنده اسکار پنجشنبه این هفته در یک کنفرانس مطبوعاتی کوتاه در کی‌یف حضور پیدا کرده تا به سخنان مقامات دولتی در مورد این بحران گوش فرادهد.

پن آخرین بار نوامبر سال ۲۰۲۱ به اوکراین سفر کرده و برای تولید یک مستند با مقامات ارتش این کشور دیدار کرده بود. «نیوزویک» گزارش داده است: «پن به دفتر ریاست جمهوری رفته و با معاون نخست وزیر «ایرینا ورشچوک» و ژورنالیست‌های محلی و اعضای ارتش اوکراین گفت‌وگو کرده است.»

 شان پن

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، دفتر ریاست جمهوری اوکراین با انتشار بیانیه‌ای می‌گوید: «شان پن شهامتی را نشان می‌دهد که بسیاری دیگر فاقد آنند، به‌ویژه بعضی از سیاستمداران غربی. هرچه چنین افرادی بیشتر باشند – دوستان واقعی اوکراین که از جنگ برای آزادی حمایت می‌کنند – سریع‌تر می‌توانیم مانع تهاجم شنیع روسیه باشیم.»

پن در سال ۲۰۲۰ مستند «شهروند پن» (Citizen Penn) را برای شبکه دیسکاوری پلاس در مورد زمین‌لرزه‌های هاییتی ساخت. سازمان غیر-انتفاعی «کور» (CORE) پن در سال‌های اخیر خدمات زیادی به مردم آمریکا برای انجام تست کووید-۱۹ و دریافت واکسن به صورت رایگان ارائه داده است.

پن به‌زودی در سریال «شعله‌ور» (Gaslit) در مقابل «جولیا رابرتس» دیده خواهد شد.

شان پن

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها