صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : بریتنی اسپیرز و سام اصغری در سکوت خبری ازدواج کردند

بریتنی اسپیرز و سام اصغری در سکوت خبری ازدواج کردند

بریتنی اسپیزر و سام اصغری

«بریتنی اسپیرز» و «سام اصغری» امروز پنجشنبه (۹ ژوئن) در لس‌آنجلس ازدواج کرده‌اند. نشریاتی چون «تی‌ام‌زی» و «پیپل» گزارش داده‌اند که بازیگر ایرانی تبار و خواننده پاپ طی مراسمی با ۶۰ تا ۱۰۰ مهمان ازدواج کرده‌اند.

در این گزارش‌ها آمده است که برایان، برادر بریتنی در مراسم حاضر است اما پدر، مادر و خواهرش جیمی لین دعوت نشده و یا حضور پیدا نکرده‌اند. بریتنی و خواهرش رابطه خوبی با یکدیگر ندارند و در شبکه‌های اجتماعی آشکارا رفتار طرف مقابل را زیر سؤال برده‌اند.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، «بریتنی اسپیرز» در یک پست حذف شده در اینستاگرام به انتشار کتاب خواهرش واکنش نشان داد و نوشت: «تبریک می‌گویم نویسنده پرفروش… ای کاش آزمون دروغ‌سنجی می‌دادی تا همه مردم ببینند در مورد من دروغ می‌گویی! ای کاش خدای بزرگ پایین می‌آمد و به همه دنیا نشان می‌داد که داری دروغ می‌گویی و از زندگی من پول درمی‌آوری! تو یک تفاله‌ای، جیمی لین.»

اسپیرز اکتبر گذشته نوشته بود: «این پیام خطاب به خانواده‌ام است… به خاطر لطمه زدن به من عمیق‌تر از آنچه که تصور می‌کنید! می‌دانم که قیمومت تقریباً به پایان رسیده اما هنوز خواهان عدالتم!»

جنبش «بریتنی را آزاد کنید» (#FreeBritney) و به دنبال آن مستند «لکه‌دار کردن بریتنی» (Framing Britney Spears) سبب شد که سال گذشته روند «آزادی» خواننده پاپ از سرپرستی پدرش با سرعت بیشتری پیگیری شود.

اسپیرز اخیراً در شبکه‌های اجتماعی از مادرش هم انتقاد کرده بود. او در پستی که بعدها حذف شد گفت: «او زندگی من را تباه کرد. پدرم شاید سرپرستی را ۱۳ سال قبل آغاز کرده باشد… اما چیزی که مردم نمی‌دانند این است که این پیشنهاد را مادرم مطرح کرد.»

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها