صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : مایکل مان: به دلیل مردانه نبودن چهره دیکاپریو، فیلم زندگی جیمز دین را نساختم!

مایکل مان: به دلیل مردانه نبودن چهره دیکاپریو، فیلم زندگی جیمز دین را نساختم!

james dean leonardo dicaprio jpg

«لئوناردو دی‌کاپرو» فرصت بازی در نقش «جیمز دین» در فیلمی به کارگردانی «مایکل مان» را از دست داده است. مان در مصاحبه با «ددلاین» همزمان با انتشار کتاب «مخمصه ۲» (Heat) فاش می‌کند که از کارگردانی یک فیلم بیوگرافیکال برای «جیمز دین» با دی‌کاپریو دست کشیده چرا که از منتظر ماندن برای او خسته شده است.

مان می‌گوید: «در مورد «جیمز دین» بسیار عجیب بود. فیلمنامه درخشانی بود. اما مسئله این بود که چه کسی می‌خواهد نقش «جیمز دین» را بازی کند؟ و من جوانی را یافتم که می‌توانست نقش او را بازی کند، اما بیش از حد جوان بود. لئو بود. آزمونی از او گرفتیم که شگفت‌انگیز بود. فکر می‌کنم در آن زمان ۱۹ ساله بود.»

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، مان ادامه می‌دهد: «و از یک زاویه، آن نقش را در خود داشت. منظورم نبوغ آن است. صورتش را به یک سمت برمی‌گرداند و ما تمثیلی از «جیمز دین» را می‌دیدیم، و بعد صورتش را به سمتی دیگر می‌چرخاند و نه، یک پسر جوان بود. او به شکل محترمانه‌ای فیلم بیوگرافیکال «جیمز دین» من را لغو کرد.»

دی‌کاپریو در اوایل دوران بازیگری با چهره پسرانه‌اش شهرت داشت و در فیلم‌هایی چون «تایتانیک» (Titanic) درخشید اما خصوصیات سیمای او برای بازی در نقش دین که اتفاقاً در ۲۴ سالگی از دنیا رفت و تنها در سه فیلم ظاهر شد، به باور مان به اندازه کافی بزرگسالانه نبود.

«دی دهان» در سال ۲۰۱۵ با «زندگی» (Life) و «جیمز فرانکو» در سال ۲۰۱۱ با یک فیلم تلویزیونی نقش دین را بازی کرده‌اند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها