صفحه اصلی > زرین سینمایی هفته : زرین هفته ( شماره 7)

زرین هفته ( شماره 7)

1204854151

658465لوح زرین هفته : لیلا حاتمی به تازگی از جانب وزیر فرهنگ و ارتباطات کشور فرانسه لقب ” شوالیه ” را دریافت کرده که عنوان بسیار ارزشمندی به حساب می آید. لقب ” شوالیه ” در کشور فرانسه به هنرمندانی اعطاء می شود که از نظر هنری بهترین دستاورد را داشته باشند و به نوعی در کار خود بهترین باشند و این مایه افتخار برای ما ایرانیها هست که فرانسوی ها بانو حاتمی را شایسته این لقب دانستند. به همین جهت لوح زرین این هفته را به خانم حاتمی اهدا می کنیم که همیشه بانوی سینمای ایران بوده و همواره در حال پیشرفت. راستی دیگر بازیگران کشورمان باید خیلی مواظب باشند چون از این پس لیلا حاتمی ” شوالیه ” هست و بسیار خطرناک! پس حواستان را جمع کنید.

 

68466زرشک زرین هفته : شبکه استانی « نور » که متعلق به شهر مقدس قم می باشد، به تازگی در یکی از برنامه های خود به نام « شهر یاکریم » در اقدامی شگفت انگیز از دو ” هووی ” قمی دعوت کرد تا به برنامه بیایند و دلایل موفقیت زندگیشان را شرح دهند! در جریان اجرای برنامه هم این دو ” هوو ” توضیح دادند که چطور با همسر مشترکشان(!) و بچه هایشان زندگی خوش و خرمی دارند و راضی هستند!

این برنامه در نوع خود بی نظیر بود چراکه تا به امروز مشاهده نشده صدا و سیما رسما به ترویج چند همسری اقدام کند و این امر را بی اشکال بداند. برای دست اندرکاران صدا و سیما و به خصوص شبکه استانی نور باید عرض کنیم که : آقایان! چند همسری یک توهین آشکار به جنس زن می باشد و ترویج آن به هر شکلی ناپسندیده و زشت تلقی می شود. امیدواریم از این پس شاهد چنین برنامه ای عجیب و غریبی از صدا و سیما نباشیم. اما موقتاً زرشک طلایی هفته را تقدیم این شبکه استانی می کنیم تا یادش بماند که دیگر نباید از این کارها انجام بدهد!

57845845

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها