صفحه اصلی > سرگرمی و تکنولوژی : معرفی بهترین ابزارهای رایگان تحریم شکن (DNS)

معرفی بهترین ابزارهای رایگان تحریم شکن (DNS)

ابزار عبور از تحریم

با توجه به اختلالات شدید و گسترده طی ماه های اخیر در کشور و همچنین، اعمال تحریم های مختلف توسط شرکت های خارج از ایران، تجربه انجام بازی های آنلاین یا استفاده از برخی از سرویس های مهم و بین المللی به شدت سخت شده است.

در این مطلب سعی کرده ایم تا چندین وب سایت مختلف که خدمات گذر از تحریم ها را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می دهند به شما معرفی کنیم تا بتوانید از طریق آن به ابزارهای بین المللی دسترسی داشته باشید و همچنین به انجام تجربه بازی های آنلاین بپردازید. امیدواریم که روزی مشکلات استفاده از اینترنت در ایران برای همیشه برطرف بشوند.

بهترین ابزارهای رایگان تحریم شکن (DNS)

یکی از سرویس هایی که با استفاده از آن می توانید از تحریم های اینترنتی عبور کنید، ابزار «بگذر» است. در وب سایت این شرکت قابلیتی تعبیه شده که براساس آن می توانید در کادر مورد نظر نام سایت اینترنتی که نمی توانید به آن وارد شوید را قرار دهید تا ببینید که آیا امکان ورود به آن با DNS های «بگذر» وجود دارد یا خیر. همچنین از طریق منو می توانید نام برخی از سایت هایی که ایران را تحریم کرده اند و از طریق این ابزار می توانید به آن ها ورود کنید را ببینید.

DNS های سرویس بگذر برای ست کردن بر روی دستگاه:

185.55.226.26

185.55.225.25

بهترین ابزارهای رایگان تحریم شکن (DNS)

«شکن» یکی از ابزارهایی است که می توانید از طریق آن از تحریم های اینترنتی عبور کنید. شما از دو طریق می توانید از این ابزار استفاده کنید. نخست این که نرم افزار شکن را دانلود و نصب نمایید و یا اگر تمایلی به نصب این برنامه ندارید، DNS هایی که سازندگان این برنامه در اختیارتان قرار داده اند را بر روی دستگاه خودتان ست کنید تا بتوانید وارد سایت های تحریم شده شوید.

آدرس DNS:

178.22.122.100

185.51.200.2

بهترین ابزارهای رایگان تحریم شکن (DNS)

بازی «ولورانت» یکی از بازی های محبوب گیمرها در ایران و جهان است اما متاسفانه این بازی ایران را تحریم کرده و به همین دلیل کاربران نمی توانند بدون استفاده از سرویس های عبور از تحریم به این بازی دسترسی داشته باشند.

با این حال، سرویس تحریم شکن «وانیلا» برای عبور از این مسئله ساخته شده و با دانلود و استفاده از آن می توانید به این بازی وارد شوید و از تجربه انجامش لذت ببرید.

بهترین ابزارهای رایگان تحریم شکن (DNS)

سرویس الکترو به تازگی به جمع ابزارهای عبور از تحریم پیوسته است. این سرویس مدعی است که با استفاده از نرم افزار و همچنین ست کردن DNS بر روی دستگاه ها، امکان عبور از تحریم ها و دسترسی به سرویس های خارجی وجود دارد.

DNS سرویس «الکترو»:

78.157.42.100

78.157.42.101

بهترین ابزارهای رایگان تحریم شکن (DNS)

«۴۰۳ آنلاین» یکی دیگر از سرویس های عبور از تحریم است. در سایت این ابزار لیستی از سایت هایی که هم اکنون ایران را در لیست تحریم ها قرار داده اند به چشم می خورد که می توانید از طریق دانلود نرم افزارها و یا دی ان اس هایی که در اختیار کاربران قرار می دهد، به این تحریم ها غلبه کنید و از ابزارهای مورد نیازتان استفاده نمایید.

DNS های سرویس 403 آنلاین:

10.202.10.102

10.202.10.202

 

 علی برزگر

اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رشاد
رشاد
1 سال قبل

ببخشید اینا برای ویندوز هم کاربرد داره؟

amir
amir
1 سال قبل

بسیار ممنون .

هادی
هادی
1 سال قبل

مفید بود ممنون،علاوه بر اینا برنامه رادار پلاس هم هست