صفحه اصلی > سرگرمی و تکنولوژی : نقد و بررسی بازی استارفیلد (Starfield)

نقد و بررسی بازی استارفیلد (Starfield)

استارفیلد (Starfield)

داستان این بازی درباره چیست؟

در سال 2033، درگیری های کهکشانی زیادی برای مستعمره کردن سیارات مختلف شکل گرفته و حالا افراد و گروه های مختلف در تلاش هستند تا سهم بیشتری از این رقابت فضایی به دست بیاورند.

این بازی بر روی چه کنسول‌هایی عرضه شده؟

ایکس باکس سری اس، ایکس باکس سری ایکس و کامپیوتر

سبک این بازی چیست؟

اکشن نقش آفرینی

استارفیلد (Starfield)

ناشر این بازی کدام کمپانی است؟     

bethesda

این بازی مناسب کدام رده سنی است؟

این بازی با درجه سنی M منتشر شده که به معنای مناسب برای بزرگسالان است.

حداقل سیستم موردنیاز برای انجام این بازی در کامپیوتر چیست؟

Memory: 16 GB

Graphics Card: NVIDIA GeForce GTX 1070 Ti

CPU: Intel Core i7-6800K

File Size: 125 GB

OS: Windows 10

نکات مثبت بازی؟

وسعت دنیای «Starfield» شگفت انگیز است. شما می توانید به سیارات مختلف سفر کنید به جست و جو در آن ها بپردازید. Bethesda المان های غافلگیرکننده زیادی در سیارات مختلف قرار داده است که اگر گیمر حوصله داشته باشد می تواند سراغ آن ها برود و چیزهای جدیدی کشف کند.

تنوع اسلحه ها در بازی بسیار بالاست و یکی از دلایلی که باعث می شود گیمرها بازی را دنبال کنند، همین ارتقاء اسلحه و کنکاش در سیارات مختلف به منظور لول آپ شدن است.

«Starfield» از لحاظ بصری یکی از بهترین بازی هایی است که می توانید برای عاشقان نجوم معرفی کنید.

بتسدا مدت طولانی را بر روی ساخت بازی « Starfield» صرف کرده است و در طول بازی المان های سرگرم کننده ای مثل درخت مهارت وجود دارند که می توانند به پایان رساندن بازی (که کوتاه هم نیست) را لذت بخش کند.

استارفیلد (Starfield)

نکات منفی بازی؟

قصه بازی خیلی درگیرکننده نیست و در نهایت باید گفت که ساده انگاری های زیادی، مخصوصاً در داستان های فرعی به چشم می خورد.

گرافیک بازی علی رغم این که چشم نواز است، اما در همه جای بازی یکدست نیست و گاهی هنگام گشت و گذر در سیارات مختلف، عملکرد ضعیف گرافیک را شاهد هستیم.

مشکل گرافیک شامل شخصیت های فرعی بازی هم می شود که چندان انیمیشن خوبی ندارند و برای یک بازی نسل فعلی، خیلی قابل قبول نیست.

هوش مصنوعی شخصیت ها در « Starfield» چندان قابل قبول نیست.

اگر سیستم قدرتمندی ندارید، تجربه « Starfield» بر روی کامپیوتر تقریباً غیرممکن است!

آیا این بازی را تهیه کنم؟

« Starfield» یکی از بهترین نقش آفرینی هایی است که می توانید این روزها پیدا کنید. تنوع اسلحه و لوکیشن های بازی و گشت و گذار در سیارات مختلف، لذت زیادی برای گیمرها به همراه دارد. بازی البته بدون باگ نیست و مشکلات خاص خودش را هم دارد. مخصوصاً اجرا بر روی PC که سخت افزار بالایی می خواهد و این که برخلاف اغلب بازی های نقش آفرینی، تنها یک پایان دارد که عجیب است. با این حال، تجربه این بازی می توان لذت زیادی به همراه داشته باشد.

استارفیلد (Starfield)

منتقد: ایلیا آرمانی

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
FFFF
FFFF
7 ماه قبل

بطور خلاصه: بازی خیلی خوب ولی نه اون بازی‌ای که قرار بود کل صنعت گیم رو دگرگون کنه. اون انحصاری ای که قرار بود پرونده سونی و پلی استیشن رو ببنده نیست واقعا. صرفا فال اوت ۳ هست تو فضا!
نه امتیازش اون چیزی شد که طرفداران ایکس باکس میگفتن نه شانس بهترین گیم سال شدن رو داره. حالا ممکنه هرچیزی پیش بیاد ولی با این امتیاز متا و رقبایی مثل Tears of the kingdom و baldur’s gate 3، من رو بردش شرط نمی‌بندم. به هرحال مبارک کاربران ایکس‌باکس؛ از زمان ۳۶۰ به اینور بالاخره یه انحصاری خوب دارن! این که میتونن رو گیم پس بازیش کنن هم چیز خفنیه.