صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : مایکل مان به طور رسمی ساخت «Heat 2» را تایید کرد

مایکل مان به طور رسمی ساخت «Heat 2» را تایید کرد

heat 2

«مایکل مان» در مصاحبه با «ددلاین» در لندن تأیید کرد که پس از «فراری» (Ferrari) فیلم «مخمصه ۲» (Heat 2) را کارگردانی می‌کند.

مان در پاسخ به این پرسش که آیا اقتباس از رمان «مخمصه ۲» فیلم بعدی اوست یا نه می‌گوید: «بله. من و «مگ گاردینر» رمان «مخمصه ۲» را نوشته‌ایم که درست وقتی «فراری» را فیلمبرداری می‌کردیم بیرون آمد. استقبال خوبی شد. برنامه‌ریزی می‌کنم تا فیلم بعدی من باشد.»

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، پیش از اعتصاب نویسندگان و بازیگران گزارش شده بود که «آدام درایور» در حال مذاکره با برادران وارنر است تا نقش «نیل مک‌کالی» در «مخمصه ۲» بازی کند. این نقش را در قسمت اول «رابرت دنیرو» بازی کرده بود.

مان در پاسخ به این پرسش که آیا ممکن است در این دنباله همکاری دیگری با درایور داشته باشد یا نه می‌گوید: «شاید. هنوز در موردش حرف نزده‌ایم. اجازه دهید این‌گونه بگویم: من و آدام [در زمان فیلمبرداری «فراری»] خیلی خوب با هم جفت و جور شدیم. اخلاق کاری یکسانی داریم – بسیار سخت بود اما از همکاری هنری با یکدیگر بسیار لذت بردیم.»

داستان دنباله یک روز پس از وقایع فیلم روی می‌دهد، و «کریس شیهرلیس» که در فیلم «ول کیلمر» نقش او را بازی کرد، به دنبال فرار از لس‌آنجلس است. داستان هم به شش سال پیش از سرقت و هم سال‌های پس از آن می‌رود و شخصیت‌ها و دنیاهای جدیدی وارد داستان می‌کند که دربردارنده سکانس‌های اکشن سینمایی‌اند. محل وقوع داستان هم خیابان‌های لس‌آنجلس است و هم مخفی‌گاه‌های سندیکاهای تایوانی رقیب در یک منطقه آزاد در آمریکای جنوبی، مرز مکزیک و آسیای جنوب شرقی. «ال پاچینو» در قسمت اول فیلم نقش کارآگاه «وینسنت هانا» را بازی کرد در حالی که «رابرت دنیرو» در نقش «نیل مک‌کالی» جنایتکار ظاهر شد.

استودیوی نئون «فراری» را روز کریسمس در آمریکا پخش می‌کند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها