صفحه اصلی > رپرتاژ : معرفی فیلم های نمایش خانگی بهمن ماه 98

معرفی فیلم های نمایش خانگی بهمن ماه 98

شاه کش

با معرفی فیلم های نمایش خانگی بهمن ماه ۹۸ با ما باشید . بهمن ماه ۹۸ با توجه به قرار گرفتن جشنواره فجر سی و هشتم در این ماه با تنوع زیاد فیلم در این ماه همراه نیستیم اما بسیاری از دانلود فیلم هایی که امسال شاهد آن بودیم غیر کمدی و جدی اما پرفروش و قابل توجه بودند. فیلم هایی نظیر سرکوب و قسم و غلامرضا تختی و درخونگاه که به تازگی منتشر شدند .

حال نوبت به فاز دوم فیلم ها و سریالها رسیدیم اگر بخواهم خبر خوشی را به شما کاربران بدهم منتشر شدن سریال جدید هم گناه به صورت اختصاصی از زردفیلم است.

فیلم شاه کش

شاه کُش فیلمی به کارگردانی و نویسندگی وحید امیرخانی و تهیه‌کنندگی عباس نادران و محصول سال ۱۳۹۶ است

وحید امیرخانی، پیش از این فیلم کمدی در مدت معلوم را کارگردانی کرد.

این کارگردان اکنون سراغ یک درام معمایی- اجتماعی رفته که در سکوت خبری مراحل کسب مجوز آن طی شده‌است.

شاه کش از فیلم های متفاوت جشنواره سی و هفتم فجر بود که آنچنان که باید مورد توجه داوران قرار نگرفت اما میتوان گفت یکی از سخت ترین فیلم های ایرانی در این دهه به حساب می آید که ساخت فیلم در دمای زیر ۱۰ درجه انجام شده است. از نقاط قوت این فیلم میتوان به حضور و بازی بی نظیر هادی حجازی فر و مهناز افشار در این فیلم اشاره کرد.

عوامل فیلم شاه کش

مدیر فیلمبرداری: علیرضا قاضی

مدیر تولید: محمد یمینی

طراح صحنه: محسن نصراللهی

طراح گریم: ایمان امیدواری

صدابردار: وحید مقدسی

تدوین: حسین ایوبی

صداگذار: رضا دلپاک

دستیار کارگردان: درنا مدنی

دانلود فیلم شاه کش

هم گناه

سریال هم گناه

سریال های عاشفانه – اجتماعی زیادی امسال منتشر شد که به مهمترین آنها سریال دل و مانکن را میتوان اشاره کرد اما در پایان امسال سریال های متفاوتی همراه می شویم که یکی از آنها سریال هم گناه است . این سریال که  از اسفند ماه ۹۸ به صورت اختصاصی از زردفیلم پخش میشود پیش بینی میشود از چند سریال در حال پخش مانند کرگدن و دل و مانکن پربازدیدتر شود چرا که این چند سریال تکرار مجموعه های قبلی مانند عاشقانه و ممنوعه هستند.

سریال هم گناه با بازی متفاوت پرویز پرستویی و دوران جوانی اش با بازی پسرش بهروز پرستویی و بسیاری از بازیگران مطرح سینما پخش خواهد شد که امیدوارم از این مجموعه ی زیبا لذت ببرید.

دانلود سریال هم گناه

دختر شیطان

فیلم دختر شیطان

دختر شیطان یکی از فیلم های مشترک ایران و هندوستان است دختر شیطان در گیشه ی سینمایی نتوانست موفق شود و دچار ساسنور و پایین آمدن از پرده ی سینماها شد. این فیلم با بازی درخشان حمید فرخ نژاد به نظر میرسد فروش قابل توجهی در نمایش خانگی داشته باشد چون مخاطبان در سینما نتوانستند موفق به دیدن فیلم شوند. خلاصه داستان فیلم: یکی از دختران شیطان (جکی شروف) که نامش لوبینی (ایشا گوپتا) است، تصمیم به ادامه راه پدرش و مقابله با خدا و دشمنی با انسان را ندارد و توبه می‌کند. خدا برای پذیرش توبه اش شرطی می‌گذارد، شرط او این است که به یکی از انسان‌های بسیار پاک دنیا سجده کند

دانلود فیلم دختر شیطان

ایده اصلی

فیلم ایده اصلی

شاید ایده اصلی خاص ترین فیلم پایان امسال باشد . چون بازیگرانی مانند بهرام رادان و مهرداد صدیقیان در خارج کشور و با نقش های تقریبا متفاوت کنار هم قرار گرفته اند. ایده اصلی فیلمی به کارگردانی آزیتا موگویی و تهیه کنندگی مهدی کریمی تفرشی نوشته امیر عربی محصول سال ۱۳۹۷ ایران می‌باشد. این فیلم ۱۰۳ دقیقه ای موفق به فروش گیشه ی ۴ میلیاردی شد که نوعی اثر موفق در سینمای ایران به حساب می آید.

خلاصه داستان فیلم ایده اصلی : ایران و اسپانیا برای راه اندازی یک پروژه بزرگ در جزیره هندورابی در جنوب ایران به توافق رسیده‌اند شرکت‌ها و افراد بسیاری به طمع برنده شدن در این مناقصه شرکت کرده‌اند. مهندس سعید پارسا که چندسالی است از همسرش رؤیا عضدی جدا شده و رئیس یکی از شرکت‌های حاضر در مناقصه است. همچنین این فیلم حاوی صحنه هایی از بازی پوکر است که به عنوان اولین فیلمی است که این خط قرمز را رد کرده است

دانلود فیلم ایده اصلی

{jcomments off}

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها