صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : کارگردان « زن شگفت انگیز » قسمت بعدی « جنگ ستارگان » را می سازد

کارگردان « زن شگفت انگیز » قسمت بعدی « جنگ ستارگان » را می سازد

پتی جنکینز جنگ ستارگان

ابهامات در مورد آینده‌ی «جنگ ستارگان» اندکی برطرف شد.

دیزنی تأیید کرد که «پتی جنکینز» فیلم بعدی «جنگ ستارگان» موسوم به «اسکادران روگ» (Rogue Squadron) را کارگردانی می‌کند. این فیلم که کریسمس سال ۲۰۲۳ اکران خواهد شد در مورد گروهی از خلبانان است که اولین بار در «امپراطوری دوباره ضربه می‌زند» (The Empire Strikes Back) معرفی شدند.

«کیتلین کندی» مدیر لوکاس‌فیلم پنجشنبه شب اعلام کرد که فیلم جدید جنکینز دورانی ناشناخته از «جنگ ستارگان» را به تصویر می‌کشد و داستان‌هایی روایت می‌کند که پس از «ظهور اسکای‌واکر» (The Rise of Skywalker)، آخرین فیلم بلند «جنگ ستارگان» روی می‌دهند. در بیانیه‌ی لوکاس‌فیلم آمده است: «[اسکادران روگ] نسل جدیدی از خلبانان استارافایتر را معرفی می‌کند که جان خود را در یک ماجراجویی هراس‌انگیز، پرسرعت و بی‌حدومرز به خطر می‌اندازند و داستان حماسی «جنگ ستارگان» را به سمت آینده کهکشان پیش می‌برند.»

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، شخصیت‌هایی چون «جدای» و «سیث» در فیلم «اسکادران روگ» نقشی نخواهند داشت و در عوض تمرکز بر روی خلبانان خواهد بود. جنکینز که فیلم «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» (Wonder Woman 1984) او به زودی از HBO Max پخش خواهد شد، در تیزری ویژه توضیح می‌دهد که دختر یک خلبان بوده و چگونه همیشه از سرعت لذت می‌برده است.

 پتی جنکینز جنگ ستارگان

پیش از رویداد «روز سرمایه‌گذاران دیزنی»، در مورد آینده‌ی «جنگ ستارگان» در سینما ابهامات زیادی وجود داشت. برنامه‌های لوکاس‌فیلم برای خلق اسپین‌آف‌های سینمایی با شکست «سولو» (Solo) لغو شده بود و «ظهور اسکای‌واکر» و «آخرین جدای» (The Last Jedi) واکنش‌های متفاوتی را در پی داشت. کندی در ماه آگست در مصاحبه با «رپ» گفته بود: «ما فقط به زمان نیاز داریم تا کاملاً غرق در آنچه «جرج لوکاس» خلق کرده شویم، و بعد فکر کنیم که چه مسیری باید در پیش گرفته شود.»

دیزنی و لوکاس‌فیلم در ماه می تأیید کردند که «تایکا وایتیتی» کارگردان «ثور: رگنراک» (Thor: Ragnarok) فیلم دیگری بر اساس فیلمنامه‌ی «کریستی ویلسون کایرنز» کارگردانی می‌کند. وایتیتی یکی از اپیزودهای سریال «مندلوری» (The Mandalorian) را کارگردانی کرده و در بعضی از اپیزودها به جای شخصیت ربات IG-11 صداپیشگی کرده است.

علاوه بر این در ماه فوریه گزارش شده بود که «جی.دی دیلارد» با همکاری «مت اوونز» نویسنده‌ی «مأمورین شیلد» (Agents of S.H.I.E.L.D) درحال کار بر روی فیلم دیگری برای «جنگ ستارگان» بوده‌اند. لوکاس‌فیلم حتی «دیوید بنیاف» و «دی.بی. وایس» نویسندگان «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) را نیز به خدمت گرفت تا یک سه‌گانه‌ی جدید توسعه دهند، اما این زوج درنهایت از پروژه کناره‌گیری کردند و با نت‌فلیکس قراردادی ۲۵۰ میلیون دلاری به امضاء رساندند. این استودیو نوامبر سال ۲۰۱۷ و در آستانه‌ی اکران «آخرین جدای» اعلام کرده بود که «رایان جانسون» به همکاری با آن‌ها ادامه می‌دهد و یک سه‌گانه‌ی دیگر در دنیای «جنگ ستارگان» می‌نویسد، اما از آن زمان تاکنون گزارشی از پیشرفت این پروژه‌ها منتشر نشده است. جانسون سال گذشته «چاقوکشی» (Knives Out) را کارگردانی کرد و سپتامبر ۲۰۱۹ گفت که هنوز تولید سه‌گانه‌ی او قطعی نشده است.


خواندن مقالات زیر توسط مووی مگ پیشنهاد می شود :

ستاره « جنگ ستارگان »: هیچکس به من پیشنهاد بازیگری نمی دهد!

سخنان احساسی ستاره « جنگ ستارگان » در میان معترضان آمریکایی + تصاویر

پاسخ کارگردان « جنگ ستارگان » به انتقادات / حق با طرفداران است!

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها