صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : اجرای کمدین انگلیسی به دلیل توییت نژاد پرستانه علیه بازیکنان تیم ملی انگلیس کنسل شد

اجرای کمدین انگلیسی به دلیل توییت نژاد پرستانه علیه بازیکنان تیم ملی انگلیس کنسل شد

اندرو لارسن

«اندرو لارنس» کمدین بریتانیایی در پی شکست تیم ملی فوتبال انگلیس در فینال یورو ۲۰۲۰ برابر ایتالیا، اظهارات نژادستیزانه‌ای در مورد بازیکنان سیاه‌پوستی که موفق نشدند ضربات پنالتی خود را به گل تبدیل کنند ارسال کرده است. چند بازیکن تیم فوتبال انگلیس از جمله «مارکوس رشفورد» و «بوکایو ساکا» هدف حملات نژادستیزانه قرار گرفتند. 

لارنس در صفحه توییتر خود به شکست انگلیس در فینال یورو ۲۰۲۰ واکنش نشان داده و نوشته بود: «تمام چیزی که می‌خواهم بگویم این است، همه بازیکنان سفید گل زدند.» او در توییت دیگری نوشت: «برابری، تنوع نژادی، به گند کشیدن پنالتی.»

این کمدین در ادامه نوشت: «می‌توان دید که این حرف‌ها برای بعضی توهین‌آمیز بوده، عذر خواهی می‌کنم که بازیکنان سیاه خوب پنالتی نمی‌زنند.»

به دنبال انتشار این توییت‌ها چندین اجرای کمدی لارنس کنسل شد. این کمدین سپس پروفایل خود در توییتر را حذف کرد. «مرکز هنرهای هنگر فارم» می‌نویسد: «به دنبال اظهارات نژادستیزانه کمدین اندرو لارنس در توییتر ما تصمیم گرفتیم که اجرای او را کنسل کنیم.»

«وورکستر لایو» نیز اعلام کرده است: «در پی توییت‌های اخیری که از حساب اندرو لارنس منتشر شد، ما فروش بلیت برای اجرای او را متوقف و از وبسایت خود حذف کردیم. وورکستر لایو از اظهارات نفرت‌پراکنانه در هیچ شکلی حمایت نمی‌کند و ما از حالا با ایجنت اندرو ارتباط برقرار کرده‌ایم.»

بسیاری از سلبریتی‌ها از جمله «لیام گلگر»، «گری لینکر»، «پی‌یرس مورگان»، «دوا لیپا» از «بوکایو ساکا» که آخرین پنالتی انگلیس را از دست داد حمایت کرده‌اند.

 

مطالب پیشنهادی:

مصاحبه جنجالی مگان مارکل درباره خانواده سلطنتی انگلستان / آن ها نژاد پرست هستند!

صحبت های نامزد سابق رابرت پتینسون درباره تحمل رفتارهای نژاد پرستانه

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها