صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : دوربین های استفاده شده در «The Matrix 4» در هیچ پروژه ای استفاده نشده اند!

دوربین های استفاده شده در «The Matrix 4» در هیچ پروژه ای استفاده نشده اند!

ماتریکس 4

«یحیی عبدالمتین دوم» یکی از چهره‌های جدید چندگانه «ماتریکس» است که به «ماتریکس ۴» (The Matrix 4) به کارگردانی «لانا واچوفسکی» ملحق شده. او که سابقه بازی در «دادگاه شیکاگو ۷» (The Trial of the Chicago 7) «آرون سورکین» را دارد، در مصاحبه جدیدی به «هالیوود ریپورتر» می‌گوید وقتی برای اولین بار «کیانو ریوز» را در محل فیلمبرداری دیده مات‌ومبهوت مانده است. ریوز در این فیلم برای چهارمین بار نقش «نئو» را مقابل «کری-آن ماس» در نقش «ترینیتی» بازی کرده. هر دوی این شخصیت‌ها در پایان سه‌گانه کشته شدند، بنابراین چگونگی رستاخیر آن‌ها در «ماتریکس ۴» شرح داده خواهد شد. از داستان فیلم جزئیاتی به صورت رسمی فاش نشده است.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، عبدالمتین به «هالیوود ریپورتر» می‌گوید: «کیانو و اولین جمله او را به یاد می‌آورم. نگاهی انداختم و دیدم کیانو آنجاست، و گفتم: «لعنتی، من واقعاً در فیلم «ماتریکس» بازی می‌کنم.» تحت تأثیر صدای کیانو قرار گرفته بودم. و تجهیزاتی که لانا برای فیلمبرداری به کار برده بود، دوربینی که هرگز ندیده بودم. جاه‌طلبانه است. ساخته شدن «ماتریکس ۴» در دورانی که دنیا در چنین وضعی به سر می‌برد و واقعیت چنین شکل طبیعی خارج شده جالب بود.»

«جسیکا هنویک» دیگر بازیگر جدید چندگانه نیز اکتبر گذشته در مصاحبه دیگری با «کامیک‌بوک» اظهارات مشابهی بیان کرده و گفته بود: «قطعاً لحظاتی از فیلمبرداری پیش می‌آمد که من و یحیی نگاهی به یکدیگر می‌انداختیم و می‌گفتیم: «ماتریکس ۴ [است.]» آن لحظاتی که برای باور کردنش باید خود را نیشگون گرفت. بله. لانا [واچوفسکی] دست به کارهای واقعاً جالبی در سطح فنی زده، به همان شکلی که در گذشته یک سبک خلق کرد. به نظر من او دوباره با این فیلم صنعت فیلمسازی را تغییر می‌دهد. دوربین‌هایی وجود داشتند که من تاکنون ندیده بودم پیش‌تر استفاده شود. احتمالاً بیش از این نمی‌توانم توضیح دهم.»

دیگر بازیگران فیلم «نیل پاتریک هریس»، «جاناتان گراف»، «مکس رایملت»، «پریانکا چوپرا»، «کریستینا ریچی»، «جیدا پینکت اسمیت»، «لمبرت ویلسون» و «دنیل برنهارت» خواهند بود. «بیل پوپ» فیلمبردار سه‌گانه اول در قسمت چهارم با «جان تال» جایگزین شده که سابقه فیلمبرداری «شجاع‌دل» (Braveheart) و «اطلس ابر» (Cloud Atlas) را دارد.

برادران وارنر ابتدا قصد داشت «ماتریکس ۴» را ۲۱ می ۲۰۲۱ اکران کند، اما پاندمی باعث شد این دنباله به ۱ آوریل ۲۰۲۲ و سپس به ۲۲ دسامبر ۲۰۲۱  روی پرده ببرد و همزمان از شبکه اچ‌بی‌او مکس پخش کند

 

مطالب پیشنهادی:

بازیگرانی که قرار بود نقش های فیلم «ماتریکس» را ایفا کنند! + تصاویر

ستاره « ماتریکس »: یک روز پس از 40 سالگی پیشنهاد بازی در نقش مادربزرگ به من رسید!

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها