صفحه اصلی > رپرتاژ : مینی کیس لنوو و کارت گرافیک آن

مینی کیس لنوو و کارت گرافیک آن

233ge132424

مینی کیس چیست؟

مینی کیس‌ها از نظر کارکرد هیچ فرقی با کیس عادی ندارند و به عبارتی همان کیس‌های عادی هستند با این تفاوت که ابعادشان کوچک‌تر از کیس معمولی طراحی شده است. در ادمه مطلب به مزایا و معایب این مینی کیس‌ها می‌پردازیم.

مینی کیس چه تفاوتی با کیس معمولی و بزرگ دارد؟

در واقع تمام ویژگی‌های یک کیس کامپیوتر بستگی به نیاز و نوع استفاده کاربر از آن دارد و مهم‌ترین تفاوت مینی کیس با کیس معمولی تنها در ابعاد و سایز آنها است و این کاملا به نظر شخصی کاربر وابسته است. البته در نظر داشته باشید که در کیس‌های معمولی به دلیل ابعاد بزرگ و فضای زیاد امکان اضافه کردن چند هارد وجود دارد  در صورتی که مینی کیس‌ها به دلیل فضای کم و ابعاد کوچک از این قابلیت محروم هستند. همچنین شما در استفاده از کیس معمولی قادر به استفاده از انواع گرافیک هستید اما در مینی کیس فقط می‌توانید گرافیک متناسب با این نوع کیس را استفاده کنید. ولیکن مینی کیس‌ها به دلیل ابعاد کوچک و اشغال کردن فضای بسیار کم و جاگیر نبودن طرفداران زیادی را به خود جذب کرده‌اند.

اونیکس کالا وارد کننده ی کامپیوتر های استوک ، کیس آماده و ….

همچنین شما کاربران میتوانید مینی کیس های لنوو را با پایین ترین قیمت در بازار خریداری کنید ، همراه با 3 ماه گارانتی تعویض بی قیدو شرط کالا .

مزایای استفاده از مینی کیس

مینی کیس‌ها دارای ویژگی‌های مثبت و مزایای بسیار زیادی هستند که اصلی‌ترین آنها که باعث محبوبیت آنها شده ابعاد کوچک آنها است و حتی همین موضوع سبب شده قابلیت مخفی سازی داشته باشد و دیگر مزایای ان عبارتند از:

  1. کم مصرف بودن
  2. عمر طولانی آنها
  3. پشتیبانی کردن از تمامی سیستم عامل‌های مختلف

معایب استفاده از مینی کیس

همانطور که می‌‌دانید ابعاد این مینی کیس‌ها بسیار کوچک است و به همین دلیل معمولا آنها را روی میز قرار می‌دهند و یا حتی در برخی موارد به دیوار متصل می‌کنند، در این موارد امکان افتادن مینی کیس به روی زمین به دلیل کابل و سیم‌های متعدد زیاد است. اما جای نگرانی نیست احتمال آسیب دیدن قطعات داخل مینی کیس به دلیل وجود نگه‌دارنده داخل کیس و جداره پلاستیکی آن تا حد زیادی کاهش یافته است.

کارت گرافیک مینی کیس

در هنگام خرید کارت گرافیک جهت ارتقای مینی کیس و کیس ، توجه داشته باشید که پنل کوتاه در جعبه محصول وجود داشته باشد .

233ge132424054ge2

کارت گرافیک چیست ؟

امروزه همه ما کم و بیش با کارت گرافیک و کارخانه های سازنده آنها نظیر NVIDIA و یا AMD آشنایی داریم و میدانیم که به طور گسترده ای این سخت افزار مورد استفاده گیمر ها و کسانی که کارهای گرافیکی انجام میدهند، قرار میگیرد.کارت گرافیک را با اسامی Video Card ، VGA Card ، Graphics Card ، Graphics adapter، Video adapter ، Display adapter نیز میشناسند.

کارت گرافیک کارت توسعه ای است که به کامپیوتر اجازه میدهد تا داده یا اطلاعات گرافیکی دیجیتالی را با تبدیل به اطلاعات گرافیکی آنالوگ را به دستگاه هایی نظیر مانیتور کامپیوتر ، تلویزیون ، و یا پروژکتور برای نمایش ارسال کند.کارت گرافیک نیز مانند کارت صدا خود دارای پردازنده ای اختصاصی است تا کار های مربوط به پردازش اطلاعات گرافیکی را انجام میدهد و تا حدی از بار مسئولیت پردازنده اصلی(CPU) میکاهد.این پردازنده به Graphics Processing Unit یا به اختصار GPU معروف است.

GPU یک تراشه منطقی قابل برنامه ریزی است و برای عملیات نمایش تصاویر و پردازش داده های گرافیکی به کار میرود.GPU تصاویر،ویدئو ها و انیمیشن ها را برای صفحه نمایش کامپیوتر Render(رندر) میکند.GPU میتواند روی کارت های Plug-in ، روی چیپستی بر روی مادربورد و یا بر روی چیپ اصلی CPU قرار گیرد.GPU عملیات پردازش های موازی را انجام میدهد و همچنین برای داده های دو بعدی نظیر زوم کردن و تصاویر متحرک نیز مورد استفاده قرار میگیرد.GPU برای رندر کردن تصاویر و ویدئوها انیمیشن های سه بعدی نیز کاربرد دارد.

GPU ها که روی کارت های Stand-alone قرار دارند دارای حافظه اختصاصی خودشان هستند اما GPU هایی که بر روی چیپ CPU قرار میگیرند حافظه اصلی سیستم(SDRAM) را با حافظه CPU به اشتراک میگذارند .

معرفی کارت گرافیک مناسب مینی کیس

کارت گرافیک مینی کیس سافایر Radeon HD 6450 2GB D3 Graphics Card

ارای ظرفیت گرافیکی ۲ گیگابایتی است و برای استفاده روی مینی کیس و کیس مناسب خواهد بود. در هنگام خرید این محصول توجه داشته باشید که حتما پنل کوتاه در جعبه وجود داشته باشد چرا که بدون این پنل امکان ارتقای مینی کیس وجود نخواهد داشت. این کارت گرافیک برای اموری از جمله بازی های معمولی رو به بالا ، گرافیک و طراحی مناسب خواهد بود.

برای اطلاع بیشتر شما همراهان عزیز میتوانید با کارشناسان اونیکس کالا در تماس باشید.

{jcomments off}

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها