صفحه اصلی > اخبار سینمای ایران : ساندرا بولاک: هنوز بابت بازی در «سرعت 2 » شرمنده ام!

ساندرا بولاک: هنوز بابت بازی در «سرعت 2 » شرمنده ام!

ساندرا بولاک

«ساندرا بولاک» در مصاحبه جدیدی با «توفب» می‌گوید از بازی در دنباله «سرعت ۲: کنترل سفر دریایی» (Speed 2: Cruise Control) همچنان شرمسارش می‌کند. بولاک در این فیلم مقابل «جیسون پاتریک» نقش زنی را بازی کرد که سعی داشت مانع برخورد یک کشتی با تانکر سوخت شود. «یان دبونت» کارگردان قسمت اول (Speed 1994) برای این دنباله بازگشت، اما «کیانو ریوز» حاضر نشد نقش اول را مانند قسمت قبلی بازی کند.

بولاک می‌گوید: «فیلمی دارم که هیچ‌کس برای دیدنش نیامد و هنوز شرمنده‌ام که در آن بازی کرده‌ام. اسمش «سرعت ۲» است. از این فیلم انتقاد کرده‌ام. منطقی نیست. قایقی با سرعت پایین که به آرامی در حال حرکت به سمت یک جزیره است.»

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، بولاک اضافه می‌کند: «این فیلمی است که آرزو می‌کنم بازی نکرده بودم و هیچ هواداری ندارد، به جز شما.» وقتی «دنیل ردکلیف» هم-بازی بولاک در فیلم جدید «شهر گمشده» (The Lost City) می‌گوید «سرعت ۲» به عنوان یک اثر «کالت» پذیرفته شده، بولاک واکنش نشان می‌دهد: «خیلی بی‌سروصدا! شاید پنج نفر [فیلم را دوست داشته باشند.] ایشان و آن چهار آدم ۱۲ ساله‌ای که دیدند یک قایق به آرامی در حال حرکت به سمت یک جزیره است.»

«سرعت ۲» با نقدهایی اغلب منفی مواجه شد و در حالی که با بودجه ۱۶۰ میلیون دلاری ساخته شده بود، ۱۶۴ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت. قسمت اول فیلم به فروش جهانی ۳۵۰ میلیون دلاری رسیده بود.

ریوز پیش‌تر در مصاحبه با «گراهام نورتن» گفته بود که پیشنهاد بازی «سرعت ۲» را به خاطر فیلمنامه‌اش نپذیرفته است: «در آن زمان به فیلمنامه واکنش نشان ندادم. واقعاً می‌خواستم با ساندرا بولاک همکاری کنم، بازی در نقش «جک تریون» را خیلی دوست داشتم، فیلم «سرعت» را خیلی دوست داشتم، اما یک کشتی اقیانوس‌پیما؟ مخالفتی با هنرمندانی که مشارکت می‌کردند نداشتم، اما در آن زمان احساس می‌کردم که درست نیست.»

«سرعت ۲» برنده جایزه «تمشک طلایی» بدترین بازسازی یا دنباله شد.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها