صفحه اصلی > اخبار سینمای جهان : امیلیا کلارک درباره از کار افتادن بخشی از مغزش بر اثر بیماری گفت

امیلیا کلارک درباره از کار افتادن بخشی از مغزش بر اثر بیماری گفت

امیلیا کلارک

«امیلیا کلارک» بازیگر سریال «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) در مصاحبه با «بی‌بی‌سی وان» جزئیات بیشتری از آنوریسم یا رگ‌برآمدگی سرش در حین فیلمبرداری این مجموعه فانتزی فاش کرده است. این بازیگر ۳۵ ساله در سال‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۳ دو مورد آنوریسم را تجربه کرد. تورم سرخرگ به دلیل ضعف دیواره آن را آنوریسم می‌نامند.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، کلارک می‌گوید: «حجمی از مغزم که دیگر قابل‌استفاده نیست – شگفت‌آور است که هنوز می‌توانم صحبت کنم، گاهی هوشمندانه، و زندگی‌ام را به شکل عادی و بدون هیچ‌گونه پیامدی پیش ببرم. من یکی از افراد بسیار بسیار بسیار نادری هستم که توانسته در برابرش دوام آورد.»

کلارک ادامه می‌دهد: «بخشی از مغزم از بین رفته! چیزی که همیشه من را به خنده می‌اندازد. چون در سکته‌های مغزی، اساساً به محض اینکه خون لحظه‌ای به بخشی از مغز نرسد از بین می‌رود.» حافظه کلارک تحت تأثیر این اختلال قرار نگرفته و او در تئاتر دو ساعته «مرغ دریایی» (The Seagull) در لندن روی صحنه رفته است.

کلارک که از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۹ نقش «دنریس تارگرین» را بازی کرد، اخیراً برای بازگشت به دنیای «وستروس» اظهار بی‌میلی کرده است.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها