صفحه اصلی > زرین سینمایی هفته : از دردسرهای روبوسی لیلا حاتمی با ژیل ژاکوب تا حذف مهناز افشار از تبلیغ فیلم « متروپل » ! / زرین سینمایی ( شماره 35 )

از دردسرهای روبوسی لیلا حاتمی با ژیل ژاکوب تا حذف مهناز افشار از تبلیغ فیلم « متروپل » ! / زرین سینمایی ( شماره 35 )

66666jkjjj0

Zarinلوح زرین این هفته را بار دیگر تقدیم لیلا حاتمی میکنیم اما اینبار نه به خاطر حضور به عنوان داور در جشنواره فیلم کن، بلکه به دلیل نامه ای که در جواب انتقادات اخیر به نگارش در آورد و در آن بطور کامل توضیح داد که چه شد که ژیل ژاکوب..

لیلا حاتمی همواره یکی از معتقدترین و بهترین بازیگران سینمای ایران بوده و دخترِ علی حاتمی بودن نیز گواهی بر این است که لیلا حاتمی قرار نیست جنجال آفرین باشد و خودش نیز در نامه اش بارها تاکید کرده که به قوانین کشورمان پایبند است و تمام موازین را هم رعایت میکند. دیگه از این واضح تر !؟

لوح زرین هفته را هم تقدیم میکنیم به لیلا حاتمی عزیز که این روزها بدجوری فضا بر علیه اش شده!

url3342

68466

اولین تمشک زرین هفته را تقدیم آن دسته از عزیزانی میکنیم که وامصیبت ها سر دادند و انتقادات شدیدی را نسبت به داستان لیلا حاتمی و ژیل ژاکوب سردادند. زیاد نمی خواهیم قضیه را باز کنیم اما لطفاً کمتر به جنجالی از این دست، اقدام نمائید که دنیا ما رو در صفحه اول روزنامه ها و مجلات با تیترهای عجیب و غریب قرار ندهد. این تمشک زرین را هم به شما اهدا میکنیم.

809333482674

68466دومین تمشک زرین هفته را می خواهیم تقدیم صدا و سیما کنیم که مهناز افشار را از تبلیغات تلویوزیونی فیلم « متروپل » حذف کرد و هیچکس هم از جمله خودِ شخص بازیگر، دلیلش را نمی داند. ما که نفهمیدیم کی به کیه و چی به چیه اگه کسی فهمید به ما هم بگه! علی الحساب این تمشک را تقدیم صدا و سیما می کنیم که بازیگر اصلی فیلم را از تبلیغ فیلم حذف میکنید آن هم بی دلیل!

 

 

این مطلب بصورت اختصاصی برای سایت ” مووی مگ ” به نگارش درآمده و برداشت از آن جز با ذکر دقیق منبع و اشاره به سایت مووی مگ، ممنوع بوده و شامل پیگیرد قانونی می شود.

به جامعه مجازی سایت مووی مگ بپیوندید و دوستان سینمایی جدید پیدا کنید!

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها